بازیکن جوان فصل لیگ برتر انگلیس مشخص شد

بازیکن جوان فصل لیگ برتر انگلیس مشخص شد.پالمر پس از اولین فصل درخشان در چلسی، جایزه را دریافت کرد.

خلاصه خبر

این بازیکن 22 ساله بیش از 30 گل در یک کمپین موفقیت‌آمیز با این تیم داشته است.

ارلینگ هالند، ویلیام سالیبا و بوکایو ساکا از جمله دیگر بازیکنان نامزد شده بودند.

کول پالمر پس از یک سال نفس‌گیر در چلسی به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر انتخاب شد.

بازیکن جوان فصل لیگ برتر انگلیس مشخص شد

به گزارش وب سایت ورزشی، این بازیکن 22 ساله در اولین فصل حضورش در استمفوردبریج 22 گل و 10 پاس گل به ثبت رساند. در این فصل او خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جوان اروپا معرفی کرد.

فرم باورنکردنی پالمر، که شامل چهار گل مقابل اورتون و هت تریک مقابل منچستریونایتد بود، چلسی را از رده‌ی متوسط ​​در جدول دور کرد. حالا با پیروزی در روز پایانی فصل برابر با بورنموث  برای رسیدن به رتبه ششم بالای جدول می‌توانند تحول عظیمی برای تیم مائوریتسیو پوچتینو ایجاد کنند.

پالمر علیرغم شروع فصل در منچسترسیتی، تصمیم گرفت به چلسی برود تا به طور منظم در تیم اصلی فوتبال بازی کند. از قضا تصمیم او بیش از حد قابل قبول بوده است. او در 32 بازی از 34 بازی چلسی در لیگ برتر حضور داشته است. در شرایطی که تنها 10 دقیقه در سه بازی اول سیتی بازی کرده بود. حالا اکنون او بازیکنی است که انگلیس برای یورو 2024 تابستان امسال انتخاب می‌کند.

اتحاد در استمفورد بریج، کلید موفق چلسی و پالمر

پالمر به‌عنوان شماره 10 و همچنین گاهی اوقات به‌عنوان یک مهاجم مرکزی بازی می‌کند و در یک فصل انتقالی برای چلسی، تطبیق‌پذیری فوق‌العاده‌ای را نشان می‌دهد. آبی‌ها در ماه‌های ابتدایی حضور پوچتینو، در بحبوحه تنش‌های خارج از زمین بین مربی و هواداران باشگاه، برای پیدا کردن فرم آرمانی خود تلاش کردند.

به نظر می‌رسد پوچتینو اکنون از اکثریت قریب به اتفاق هواداران حمایت می‌کند و قطعاً از حمایت پالمر برخوردار است. پالمر اخیراً در مورد پیشرفت چلسی گفته است : “با تشکر از سرمربی. همه بازیکنان مربی را دوست دارند و می‌خواهند برای او بجنگند. “

رقبای پالمر چه کسانی بودند؟

پالمر برای این جایزه با ارلینگ هالند برنده سال گذشته، فیل فودن، هم تیمی خود در منچستر سیتی، کوبی ماینو از منچستریونایتد، ویلیام سالیبا و بوکایو ساکا زوج آرسنال و سرنوشت اودوگی از تاتنهام رقابت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *