باشگاه سابق زلاتان به دنبال سامان قدوس

یک تیم معروف سوئدی و باشگاه سابق زلاتان به دنبال سامان قدوس است. رسانه‌ها از علاقه مالمو به قدوس خبر می‌دهند. منابع سوئدی از علاقه تیم مالمو سوئد برای جذب سامان قدوس خبر داده‌اند.

باشگاه سابق زلاتان به دنبال سامان قدوس

به گزارش “ورزشی“، سامان قدوس که برنتفورد را ترک کرده، طبق ادعای “Sportbladet” به شدت مورد توجه باشگاه مالمو قرار گرفته‌است.

در ماه مارس، “Fotbollskanalen” نیز گزارش داده بود که مالمو می‌خواهد سامان قدوس 29 ساله را تابستان امسال از برنتفورد به خدمت بگیرد. اکنون که مشخص شده ملی‌پوش ایرانی در فصل بعد دیگر پیراهن این تیم انگلیسی را برتن نمی‌کند، ظاهرا همه‌چیز برای حرکت بعدی باشگاه سوئدی مهیاست.

پونتوس یانسون بازیکن تیم مالو، در برنتفورد با قدوس هم تیمی بود. او اخیرا گفت که سعی خواهد کرد قدوس را برای حضور در مالمو متقاعد کند.

طبق گزارش “Sportbladet“، برای مدیر ورزشی مالمو، دنیل اندرسون، خرید خرید یک مهاجم بسیار مهم است. اما سامان هم از گزینه‌های جدی این باشگاه محسوب می‌شود.

سامان بر سر چندراهی

سامان بر سر چندراهی

اندرسون سخت تلاش می کند تا قدوس را برای انتقال به این تیم بزرگ سوئدی متقاعد کند.اما این بازیکن 29 ساله ایرانی از باشگاه‌هایی از قطر، امارات و عربستان سعودی نیز پیشنهاداتی دارد. به نظر همه‌چیز اکنون به خود سامان و آینده‌ی فوتبالی او بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *