برنامه‌ی آنچلوتی در زمان غیبت بلینگهام

کارلو آنچلوتی برنامه‌های رئال مادرید را در میان مصدومیت ستاره‌هایش فاش کرد. برنامه‌ی آنچلوتی در زمان غیبت بلینگهام و کاماوینگا چیست؟

خلاصه خبر

جود بلینگهام در لیست مصدومان به ادواردو کاماوینگا پیوست.

رئال مادرید نیز به دلیل غیبت در مرکز دفاع روشن می‌شود

کارلو آنچلوتی اصرار دارد که بازار نقل و انتقالات پاسخی به مسائل نیست.

برنامه‌ی آنچلوتی در زمان غیبت بلینگهام

رئال مادرید با وجود مصدومیت جود بلینگهام و ادواردو کاماویگا، وسوسه نمی‌شود که در فصل تابستان وارد بازار نقل و انتقالات شود.

کارلو آنچلوتی اصرار دارد که باشگاه برای جذب یک هافبک دیگر دچار وحشت نخواهد شد. زیرا انتظار می‌رود که هیچ یک از بازیکنان بیش از یک ماه دور از میادین نباشند. همین امر در خط دفاعی نیز صدق می‌کند. علی‌رغم اینکه دیوید آلابا برای مدتی از بازی خارج شده بود و خسوس والهو نیز به مشکلات آمادگی جسمانی پرستاری می‌کرد.

مادرید کاماوینگا را به دلیل مشکل زانو در آماده سازی سوپر جام یوفا در اوایل این ماه از دست داد. در حالی که بلینگهام در تمرین این هفته از ناحیه ساق پا آسیب دید. باشگاه همچنین پس از بازنشستگی تونی کروس در پایان فصل پیش، از جایگزینی تونی کروس در پایان فصل گذشته خودداری کرد. و به ماریو مارتین بومی اجازه داد تا تابستان آینده به صورت قرضی به رئال وایادولید بپیوندد.

آنچلوتی با بیان اینکه نگران عمق خط میانی نیست. توضیح داد: “کاماوینگا یک ماه است که مصدوم است. و فکر می‌کنم او در پایان سپتامبر بازخواهد گشت.”

“ما فکر می کردیم که یک سال بازی می تواند برای پیشرفت [مارتین] بسیار مهم باشد. و این کار را انجام دادیم. او یک سال بازی خواهد کرد و سپس قوی تر و آماده تر باز خواهد گشت.”

وضعیت دفاع رئال مادرید

وضعیت دفاع رئال مادرید

این مربی همچنین در مورد دفاع چهار تیم گفت: “ما منابع داریم که جوانان ما هستند. و آنها بسیار خوب هستند. ما همچنین [اورلین] چوآمنی را به عنوان اضطراری داریم. ما با آرامش تمام منتظر وایخو هستیم. جهان.”

در حال حاضر، آنتونیو رودیگر و ادر میلیتائو تنها مدافعان میانی مناسب و در دسترس مادرید هستند. . چوآمنی یک گزینه پلاگین است که قبلاً در فصل گذشته در عمل دیده شده بود، در حالی که جاکوبو رامون 19 ساله برای ارائه پوشش اضافی به تیم اصلی ارتقا یافته است.

در خط میانی، آنچلوتی لوکا مودریچ، فدریکو والورده، آردا گولر و دنی سبایوس را در اختیار دارد. حتی اگر چوآمنی مجبور شود برای کمک به دفاع بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *