بزرگترین غایبین توپ طلای 2024 چه کسانی هستند؟

سی بازیکن نامزد دریافت توپ طلا شده‌اند. فرانس فوتبال در هفته‌ی اخیر لیست را اعلام کرد. بزرگترین غایبین توپ طلای 2024 چه کسانی هستند؟

خلاصه خبر

رونالدو و مسی نامزد نشدند.

رودریگو غافلگیر کننده بود.

نامزدهای توپ طلای 2024 این هفته مشخص شد و 30 نفر از بهترین فوتبالیست‌های جهان موفق به کسب جایزه شدند.

بزرگترین غایبین توپ طلای 2024 چه کسانی هستند؟

به گزارش ورزشی، در حالی که بازیکنانی مانند ارلینگ هالند، کیلیان امباپه، رودری و وینیسیوس جونیور همگی با موفقیت به این رقابت ها دست یافتند. تعداد زیادی از فهرست نهایی حذف شدند که هواداران فوتبال به طور قابل توجهی از آن استقبال کردند.

در اینجا بزرگ‌ترین غایبین از فهرست نهایی سال 2024 آمده است.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو

برای اولین بار از سال 2003، نه کریستیانو رونالدو و نه لیونل مسی نامزد دریافت توپ طلا نشده اند. اما آیا آنها لیاقت این را داشتند؟

با به ثمر رساندن 35 گل در تنها 31 بازی در لیگ برتر عربستان در فصل 2023/24، تنها بر اساس اعداد و ارقام، می توان دلیلی برای سر زدن رونالدو داشت. با این حال، استاندارد بسیار ضعیفی که او در حال حاضر در خاورمیانه در آن بازی می کند، و عملکرد اسفناک او در یورو 2024، دلایل موجهی برای نامزد نشدن او هستند.

از سوی دیگر مسی به اندازه کافی فوتبال بازی نکرده است. او 25 بازی را در تمامی رقابت‌ها به دلیل مصدومیت از دست داد. به این معنی که توجیه نامزدی او تقریبا غیرممکن است.

رودریگو

رودریگو

افشای کامل، تصمیم به نامزد نشدن رودریگو برای توپ طلا به قدری گیج کننده بود که قبل از نوشتن این مقاله، لیست نامزدها را پنج بار دوباره خواندم. این خیلی مضحک است که مهاجم برزیلی در لیست نهایی نیست.

رودریگو یکی از ستاره‌های مادریدی بود که در راه رسیدن به فصل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا بود و 22 گل در این راه به ثمر رساند. او 7 گل فقط در لیگ قهرمانان زد.

او دیگر چه کاری باید انجام دهید؟

جمال موسیالا

جمال موسیالا

ما در اف سی بایرن بسیار شگفت زده شده‌ایم که جمال موسیالا در لیست [توپ طلا] غایب است. جمال یکی از بازیکنان برجسته یورو بود، به عنوان بهترین یازده انتخاب شد و یکی از بهترین گلزنان مسابقات بود.

“اف سی بایرن به لطف بازی های عالی جمال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز رسید. این واقعیت که او اکنون حتی در بین 30 بازیکن برتر فصل گذشته نیست برای ما کاملاً غیرقابل درک است.”

مکس ابرل دیگر کلامی برای ما باقی نگذاشت.

محمد صلاح

محمد صلاح

اگرچه فرم محمد صلاح در نیمه دوم کمپین 2023/24 افت کرد. اما ما استدلال می کنیم که فرم او در نیم فصل اول باید برای او کافی باشد تا بتواند در فهرست نهایی قرار بگیرد.

فوق ستاره مصری در تمامی رقابت ها 24 گل و 13 پاس گل به ثبت رساند. اگر از ما بپرسید این اعداد بسیار چشمگیر هستند.

کوین دی بروینه

بر اساس استعداد ناب، قرار ندادن کوین دی بروینه در بین 30 بهترین فوتبالیست جهان نسبتاً مضحک است.

وقتی این واقعیت را در نظر بگیرید که او 41 بازی را در سطح باشگاهی و بین‌المللی به دلیل مصدومیت در فصل 2023/24 از دست داد، کمی حس می‌شود.

Pooria
8 سپتامبر 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *