بهترین مدافع آینده لیگ ایران این بازیکن خواهد بود

امین حزباوی در همین سه مسابقه با سپاهان توانایی‌ها خود را نشان داده‌است. بهترین مدافع آینده لیگ ایران همین بازیکن خواهد بود

بهترین مدافع آینده لیگ ایران

به گزارش “ورزشی “، پس از ماجرای عجیب امین حزباوی با السد قطر که یک‌سال پیش با مبلغی بسیار زیاد اقدام به خرید یکی از ستاره‌های جوان و بی‌بدیل فوتبال ایران کرده بود، مدیران باشگاه سپاهان خیلی سریع آستین‌ها را بالا زدند. هنوز مهر بازگشت حزباوی به ایران روی پاسپورتش خشک نشده بود. اما سپاهانی‌ها با ذوق و شوق از او رونمایی کردند.

حزباوی تا حالا در سه مسابقه به طور کامل برای سپاهان بازی کرده‌است. او در هر مسابقه عملکردی قابل توجه و خیره‌کننده ارائه کرده‌است. اگر ضربه سر او در دقیقه 4+90 دیدار برابر شباب الاهلی به گل تبدیل شده بود، سپاهان به بازی دوم پلی آف لیگ نخبگان راه می‌یافت. اما ضربه او به محل تلاقی تیرک عمودی و افقی برخورد کرد. و ادامه ماجرا که دیگر مشخص است.

مصاف سپاهان و چادرملو

مصاف سپاهان و چادرملو

در مصاف با چادرملو نیز امین حزباوی علاوه بر عملکرد خوب در فاز دفاعی حضوری دائمی در محوطه جریمه حریف روی ضربات شروع مجدد داشت. او در هر مرتبه هم با جایگیری مناسب، زمان‌سنجی هوشمندانه برای پرش و قدرت سرزنی بالا خطرناک بود. حتی یکی دو مرتبه هم تا آستانه گلزنی جلو رفت.

انتظار حزباوی در مصاف با خیبر برای گلزنی به پایان رسید. این مدافع موفق شد روی یکی از حرکات همیشگی‌اش یعنی حضور روی تیرک دوم و زدن ضربه سر گل مهمی برای سپاهان به ثمر برساند. او حتی چندین موقعیت خطرناک دیگر نیز در همین بازی برای گلزنی داشت.

حزباوی 21 ساله با ادامه همین روند به زودی می‌تواند جایگاهی برای خود در ترکیب اصلی پیدا کند.  سپاهان و قطعاً فوتبال ایران حداقل برای یک دهه می‌تواند به داشتن چنین بازیکن مستعد و مدافع میانی درخشانی بنازد.

Pooria
24 آگوست 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *