بیوگرافی آردا گولر بازیکن رئال مادرید + حقایق جالب

یکی دیگر از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال، آردا گولر بازیکن رئال مادرید است. بیوگرافی آردا گولر بازیکن رئال مادرید را در این پست از وب سایت ورزشی می‌خوانید.

بیوگرافی آردا گولر بازیکن رئال مادرید

نام کامل: آردا گولر

تاریخ تولد: 25 فوریه 2005

محل تولد: آلتینداغ، آنکارا، ترکی

ارتفاع: 1.75 متر (5 فوت 9 اینچ)

پست (ها): هافبک هجومی / وینگر

تیم فعلی: رئال مادرید

شماره پیراهن: 24

حقایق درباره‌ي آردا گولر

حقایق درباره‌ي آردا گولر

در قلب فرهنگ پر جنب و جوش فوتبال ترکیه، استعداد شگفت انگیزی به نام آردا گولر ظاهر شده‌است. بازیکنی که مهارت ها و فداکاری پرشور او را متمایز می کند. گولر در 25 فوریه 2005 در آنکارا به دنیا آمد، این یک واقعیت است که سال های اولیه گولر غرق در اشتیاق و اشتیاق به فوتبال بود.

از روزهای شکل‌گیری او در Gençlerbirliği تا صعود شهاب‌آمیز او در رده‌های جوانان فنرباغچه، مهارت‌های چپ‌پای گولر و سبک بازی چندمنظوره او توجه طرفداران فوتبال در سراسر اروپا را به خود جلب کرده است. همانطور که او به نوشتن داستان خود با رئال مادرید ادامه می دهد، بیایید کمی درباره‌ی مطالب جالب زندگی این بازیکن بخوانیم.

۱. گولر متولد شهر آنکارا ترکیه است

آردا گولر متولد 25 فوریه 2005 در آنکارا ترکیه تجسم روح فوتبال ترکیه است. او که همه کاره و پویا است، عمدتا به عنوان هافبک تهاجمی یا وینگر عمل می کند.

  1. اوایل فوتبال او در Gençlerbirliği بود

سفر گولر در فوتبال در Gençlerbirliği در سال 2014 آغاز شد. جایی که او به طور رسمی دوران جوانی خود را در سن 9 سالگی آغاز کرد. او با گذراندن پنج سال شکل‌گیری با آنکارا روزگاری، مهارت‌های خود را تقویت و پایه‌های موفقیت آینده‌اش را پی ریزی کرد.

  1. او در سال 2019 به جمع جوانان فنرباغچه پیوستاو در سال 2019 به جمع جوانان فنرباغچه پیوست

انتقال به رده‌های محترم جوانان فنرباغچه در سال 2019 نقطه کلیدی در مسیر حرفه‌ای گولر بود. زمانی که در 13 ژانویه 2021 قرارداد حرفه ای دو و نیم ساله با فنرباغچه امضا کرد، فداکاری او به درستی شناخته شد. او همچنین در فنرباغچه در کنار مسوت اوزیل بازی کرد. مدت کوتاهی بعد، او اولین بازی خود را در بزرگسالان مقابل HJK در لیگ اروپا انجام داد.

  1. او جوانترین گلزن فنرباغچه است

گولر که یک استعداد فوق العاده بود، به سرعت نام خود را در تاریخ تاریخی فنرباغچه ثبت کرد. مارس 2022 شاهد تبدیل او به جوانترین گلزن باشگاه در تاریخ سوپر لیگ بود که نشان از توانایی های قابل توجه او بود. تاثیر او در سراسر لیگ طنین انداز شد. با سه گل و سه پاس گل در 255 دقیقه بازی. اعتقاد فنرباغچه به گولر با تمدید سه ساله قرارداد مجدداً تأیید شد. و نقش او را در تلاش‌های آینده تیم برجسته کرد.

  1. اولین گل اروپایی او مقابل دیناموکیف بود

حالا صحنه برای درخشش گولر در سکوی اروپا آماده بود. اولین گل او در رقابت های اروپایی در برابر دیناموکیف در 3 نوامبر 2022 به ثمر رسید که نشان از استعداد رو به رشد او بود. پیروزی در فینال جام حذفی ترکیه در سال 2023 موقعیت او را به عنوان یک ستاره در حال ظهور در فوتبال ترکیه با فراخوان لوس بلانکوس بیشتر تقویت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *