تصمیم ایلکای گوندوغان درباره‌ خروج از بارسلونا اعلام شد

ایلکای گوندوغان به خروج از بارسلونا مرتبط شده‌است. حالا پس از علاقه فنرباغچه، تصمیم ایلکای گوندوغان درباره‌ خروج از بارسلونا اعلام شد.

خلاصه خبر

باشگاه به فکر فروش یک هافبک کهنه کار است.

علاقه ژوزه مورینیو به فنرباغچه مدتی است که اعلام شده است.

تصمیم ایلکای گوندوغان درباره‌ خروج از بارسلونا

تصمیم ایلکای گوندوغان درباره‌ خروج از بارسلونا

انتظار نمی‌رود ایلکای گوندوغان در تابستان امسال پیشنهادات نقل و انتقالاتی را در نظر بگیرد. علیرغم اینکه بارسلونا همچنان مایل به فروش این بازیکن 33 ساله در صورت ارائه پیشنهاد وسوسه انگیز است.

گوندوغان تابستان گذشته پس از کاپیتانی منچسترسیتی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا، در یک انتقال آزاد به غول کاتالان پیوست. او در 51 بازی در تمامی رقابت ها 19 گل و پاس گل داد و قابل اعتمادترین هافبک موجود در تیم بود.

اما محدودیت‌های مالی بارسلونا شاهد جابه‌جایی بازیکنان زیادی در سال‌های اخیر بوده‌است. گوندوغان حتی در سن او و با باقی ماندن یک فصل دیگر (و احتمالاً یک سوم) از قراردادش با این باشگاه، با جدایی از این باشگاه ارتباط دارد.

موندو دپورتیوو می نویسد که گوندوغان از طریق ایجنت و دایی خود، ایلهان، به بارسلونا اطلاع داده است که تمایلی به بررسی پیشنهادات از جاهای دیگر ندارد.

این به این دلیل است که او در این شهر خوشحال است. گوندو آرزو دارد با دستیابی چیزی “بزرگ” از خود را در باشگاه بگذارد. موضع بارسلونا این بود که پیشنهاداتی را که از سوی اردوگاه گوندوغان به آنها ارائه شده بود، در صورتی که همه طرف ها مناسب تشخیص دهند، بررسی می کردند.

به گزارش ورزشی، گوندوغان در ترکیه هدف ژوزه مورینیو در فنرباغچه است. بخشی از آن به دلیل مصدومیت فرد، هافبک سابق منچستریونایتد است. غول‌های استانبولی در بازار نقل و انتقالات جاه‌طلبی نداشتند. آنها تلاش می‌کنند تا سلطه داخلی خود را مجدداً تثبیت کنند. به ویژه پس از اینکه فصل گذشته یک دهه کامل بدون قهرمانی در سوپر لیگ را پشت سر گذاشت، در میان شش مقام دوم در آن زمان.

وضعیت خط میانی بارسلونا

بارسلونا ظاهرا در آستانه خرید هافبک تهاجمی دنی اولمو به جمع خود است . تصور می‌شود که توافقی با RB لایپزیگ با مبلغ 55 میلیون یورو به اضافه 7 میلیون یورو به صورت الحاقی حاصل شده است. پدری احتمالا برای شروع لالیگا بازگردد. اما گاوی شاید تا سال 2025 کاملاً روی فرم نباشد. فرنکی دی یونگ به دلیل مشکلات طولانی مدت مچ پا در ترکیب تورهای پیش فصل غایب بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *