تعریف ویژه لواندوفسکی از مسی

تعریف ویژه لواندوفسکی از مسی – گزارش ورزشی- رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا در رقابت های جام جهانی 2022 قطر بالاخره توانست گلزنی به نفع تیم ملی کشورش کند.

تیم ملی لهستان در جام جهانی با تیم ملی آرژانتین روبرو شد. و در بازی سوم خود در مرحله گروهی مقابل آرژانتین شکست خورد و نتوانست صعود کند.

روبرت لواندوفسکی متولد 21 اوت سال 1988، بازیکن اهل کشور لهستان است. که در پست مهاج برای باشگاه فوتبال بارسلونا در لا لیگا و در تیم ملی کشورش یعنی لهستان بازی میکنید. و کاپیتان تیم ملی کشورش نیز میباشد. او برنده جایزه گرد مولر در سال 2021-22 شد.

روبرت لواندوفسکی یکی از برترین مهاجمان فوتبال جان میباشد. و جزو معدود بازیکنان تاریخ فوتبال است که بیش از 500 گل به ثبت رسانده است. روبرت کفش طلای اروپا را بالاتر از لیونل مسی ستاره آرژانتینی و کریستیانو رونالدو در سال 2021 بدست آورد. او همچنین 2 بار برنده بهترین بازیکن مرد فوتبال شده است.

رابرت لواندوفسکی که در تابستان گذشته از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوسته است. در این فصل ستاره آبی و اناری ها بوده است. او به تازگی در گفت و گویی که با موندو دپورتیوو داشت. زبان به تمجید از لئو مسی گشود و گفت:” او اکنون بازیکنی است که هر مهاجمی رویای بازی در کنار او را دارد.”

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

تعریف ویژه لواندوفسکی از مسی

لواندوفسکی درباره سبک بازی در حال حاضر مسی گفت:” او اکنون بیشتر به عنوان بازیساز بازی می کند، شاید گل های کمتری به ثمر برساند و پاس های بیشتری به هم تیمی های خود دهد اما باز هم به گلزنی ادامه می دهد.”

مهاجم بارسلونا درباره توپ طلای 2023 گفت:” جام جهانی است که تعیین می کند چه کسی در این فصل برنده توپ طلا خواهد شد. و اکنون قطعاً لئو مسی به خاطر دستاوردی که برای او معنای بسیاری داشته، در بالاترین رتبه برای کسب این عنوان قرار دارد. اکنون او می تواند از آن لذت ببرد.”

لواندوفسکی درباره شروع دوباره با تیم باشگاهی بارسلونا گفت:”  ما بازی های زیادی در پیش خواهیم داشت. اما باید برای این مسیرهای سخت آماده باشیم.”

دوران باشگاهی او

لواندوفسکی در سال 1997 میلادی در تیم جوانان وارزویا ورشو به عنوان مهاجم مشغول بازی شد. و سپس بعد از هفت سال بازی در این تیم در سال 2005 راهی تیم بزرگسالان دلتا ورشو شد و توانست موفق به زدن 4 گل در این تیم شود.

در همان سال 2005 لواندوفسکی جوان به تیم لگیا ورشو پیوست و در آن تیم دو گل به ثمر رساند. سرانجام او سال 2006 لگیا را ترک کرد و راهی ژنیچ پراژکوف شد، او در فصل اول حضور خود در ژنیچ با زدن 15 گل آقای گل لیگ دو لهستان شد و نقش بسیار مهمی در قهرمانی تیم ژنیچ داشت.

همچنین لواندوفسکی در فصل بعد یعنی 2007-08 با زدن 21 گل و آقای گل شدن در لیگ یک فوتبال لهستان به بازی خود در این تیم پایان داد.

تاریخ پیوستن روبرتو به بارسلونا

روبرت لواندوفسکی سوپر مهاجر لهستانی، پس از هشت فصل حضور در بایرن مونیخ، توانست در سال 2022 در قراردادی تا سال 2026 به قیمت 45 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو پاداش به باشگاه فوتبال بارسلونا بپیوندد.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

sajjad
25 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *