تغییر جدید و ویژه‌ی لامینه یامال برای ال‌کلاسیکو!

لامینه یامال با ظاهری جدید در ال‌کلاسیکوی شنبه شب حاضر خواهد شد.

به گزارش “ورزشی”، لامینه یامال ستاره جوان بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی از تغییر ظاهری جدید خود رونمایی کرد. او بریس‌های دندان خاص و جذابش را که برای ال‌کلاسیکو طراحی شده‌است، به نمایش‌گذاشت.

او این ظاهر را برای ال‌کلاسیکو که فردا شب از ساعت ۲۲:۳۰ بین بارسلونا و رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، انتخاب کرده است. شرکت جواهرات TwoJeys بریس‌های خاصی را برای این بازیکن برای بازی فردا طراحی کرده که با ترکیب رنگ‌های آبی و اناری تبدیل به طرح جذاب و زیبایی شده است.

این شرکت با انتشار مجموعه‌ای از تصاویر از یامال و بریس‌های جدیدش، نوشت: «بریس‌های اختصاصی برای ال کلاسیکو.»

دیروز، لامینه یامال به کلینیک دندانپزشکی «آوتران دنتال» در پاسئو د گراسیا رفت تا بریس‌های قبلی خود را با مدل سفارشی جدید TwoJeys عوض کند. او در صفحه ی شخصی اینستاگرام خود این عکس را منتشر کرد و با استقبال مردم روبه رو شد.

لامینه یامال با انگیزه‌ای بالا وارد زمین ورزشگاه سفیدپوشان خواهد شد و تمام تلاش خود را برای کمک به تیم در این بازی مهم به کار خواهد گرفت تا همانند بازی های دیگر این تیم بدرخشد. این بازی با بازی های دیگر بارسا کمی فرق دارد و یکی از مهمتر دیدار های این فصل است.زیرا اختلاف امتیاز بین این 2 تیم فقط 3 امتیاز است و این بازی از ارزش بالایی برخوردار است و بارسا برای اینکه جایگاه خود را در صدر جدول محکم کند باید پیروز از این میدان خارج شود.لامینه یامال بازیکن اسپانیایی بارسلونا که کلا ۱۷ سال دارد به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان شناخته می‌شود و میلیون‌ها کودک و نوجوان و جوان او را الگو قرار می‌دهند. او پیش از این تاریخ‌ساز‌شده، اما داستانش همچنان ادامه‌دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *