توقف مذاکرات با ستاره بایرن: بارسا چنین پولی ندارد

توقف مذاکرات با ستاره بایرن مونیخ. مذاکرات با یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، از سوی بارسلونا به دلیل دستمزد بالای او متوقف شده‌است.

توقف مذاکرات با ستاره بایرن

به گزارش وب سایت “ورزشی“، انتخاب هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید بارسلونا باعث‌شده است که مدیران این باشگاه به شدت به دنبال جذب بازیکنان جدید و تقویت این تیم در پنجره نقل و انتقالات در راه باشند. حالا دکو به عنوان مدیر ورزشی بارسا در روزها اخیر بسیار پرکار و در جنب‌و‌جوش بوده‌است.

یکی از گزینه‌هایی که در چند ماه اخیر نامش بارها در فهرست بازیکنان مورد علاقه بارسا برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش رسیده بود کیمیش بود. بازیکنی که یکی از مهره‌های کلیدی بایرن مونیخ در سال‌های اخیر به شما می‌رود. اما او در این فصل مشکلاتی با توماس توخل پیدا کرده‌بود. چیزی که باعث‌شده بود او به درب‌های خروج باشگاه نزدیک شود.

فلیک سابقه همکاری با این ستاره آلمانی را در دوران سرمربی‌گری‌اش روی نیمکت بایرن مونیخ و همچنین در تیم ملی این کشور داشته‌است. البته که با کیفیت بالای این بازیکن، فیلک بار دیگر هدایت او را مایلست بر عهده بگیرد. به همین خاطر، صحبت‌هایی نیز با مدیر برنامه او در چند روز اخیر انجام شده‌بود.

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که بارسلونا احتمالا به خاطر مشکلات همیشگی مالی، قادر به خرید کیمیش نیست. از این رو، مذاکرات با کمپ این بازیکن متوقف شده‌است. چرا که دستمزد سالانه ۱۹.۵ میلیون یورویی برای این باشگاه بسیار بالاست. با شرایط کنونی، آنها شرایط پرداخت چنین مبلغی را نخواهند داشت. اگر این موضوع حل نشود، انتقال کیمیش به بارسلونا منتفی خواهدشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *