ورزشی

ثروتمندترین بازیکنان فوتبال جهان

ثروتمندترین بازیکنان فوتبال جهان چه کسانی هستند و چه کسانی از همه ثروتمندتر هستند؟ مسی یا کریستیانو؟ این سوالی است که بسیاری از افراد ممکن است روزانه بپرسند. همه ما می دانیم که فوتبال یک ورزش محبوب در سراسر جهان است و بازیکنان فوتبال شناخته شده هستند. این شهرت ممکن است مزایای متعددی را برای آنها به ارمغان بیاورد، از جمله این که آنها را کاملاً ثروتمند کند. اکنون مسئله این است که ثروتمندترین بازیکنان فوتبال جهان در حال حاضر چه کسانی هستند؟

راه های زیادی برای بازیکنان فوتبال وجود دارد که در کنار حقوق دائمی خود، هر هفته هزاران دلار کسب کنند. در واقع، آنها می توانند ثروت خوبی از پاداش، قرارداد های اسپانسری و بازاریابی خود به دست آورند که می تواند درآمد آنها را فوق العاده بالا ببرد. بیایید نگاهی به ثروتمندترین بازیکنان فوتبال جهان بیندازیم.

9- زلاتان ابراهیموویچ

کل دارایی خالص: 90 میلیون دلار
باشگاه: میلان
کشور محل تولد: سوئد
پست: مهاجم
این بازیکن 41 ساله به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال در نسل خود شناخته می شود. در تمام این سال‌ها زلاتان برای تیم‌های معروف زیادی از جمله آژاکس، یوونتوس، اینترمیلان، بارسلونا، میلان، پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد و لس‌آنجلس گلکسی بازی کرده است. از سال 2023، او در میلان حضور دارد و به نظر غیرقابل توقف است. جالب است بدانید که او همچنین یکی از معدود بازیکنانی است که با آدیداس و نایک قرارداد داشته است.

زلاتان ابراهیم اویچ نهمین فوتبالیست ثروتمند جهان
زلاتان ابراهیم اویچ نهمین فوتبالیست ثروتمند جهان
8- کاکا

کل دارایی خالص: 105 میلیون دلار
باشگاه: بازنشسته
کشور تولد: برزیل
پست: هافبک هجومی
ریکاردو کاکا برای بسیاری از ما نامی شناخته شده است زیرا او یکی از بهترین ها در طول دوران حرفه ای خود در سطح باشگاهی و بین المللی بود.
او در طول سال‌های بازی‌اش، علاوه بر تیم ملی برزیل، برای بسیاری از باشگاه‌های بزرگ از جمله سائوپائولو، میلان و رئال مادرید توپ زده است.
باید گفت که این بازیکن افسانه‌ای برزیلی یکی از پردرآمدترین افراد در دنیای فوتبال بوده، او معاملات پرسودی با شرکت‌هایی مانند سونی، آدیداس، آرمانی و پپسی انجام داد. او همچنین اولین ورزشکاری بود که 10 میلیون دنبال کننده در توییتر داشت که فرصت های زیادی برای او به ارمغان آورده است.

کاکا قوتبالیست ثروتمند فوتبال
کاکا هشتمین قوتبالیست ثروتمند فوتبال
7- ادن هازارد

کل دارایی خالص: 100 میلیون دلار
باشگاه: رئال مادرید
کشور تولد: بلژیک
پست: مهاجم
بر اساس گزارش ها، فوق ستاره بلژیکی پس از کسر مالیات حدود 700,000 دلار در هفته درآمد دارد، با اضافه شدن پاداش به دستمزد پایه او که سالانه بیش از 38 میلیون دلار به او می رسد. ادن هازارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2019 با مبلغ 111 میلیون دلار از چلسی به رئال مادرید نقل مکان کرد. جدا از درآمدی که از بازی حرفه‌ای‌اش در فوتبال به دست می‌آورد، او یک قرارداد اسپانسرینگ با نایک دارد. در سال 2017، هازارد همچنین سهامی را در مالکیت امتیاز لیگ فوتبال آمریکای شمالی San Diego 1904 FC سرمایه گذاری کرد.

ادن هازازذ هفتمین قوتبالیست ثروتمند فوتبال
ادن هازازذ هفتمین قوتبالیست ثروتمند فوتبال
6- گرت بیل

کل دارایی خالص: 145 میلیون دلار
باشگاه: بازنشسته
کشور محل تولد: ولز
پست: مهاجم
گرت بیل به عنوان بازیکن ثروتمند بعدی در لیست ما از ثروتمندترین بازیکنان فوتبال جهان، یکی از بهترین بازیکنان فوتبال در نسل خود نیز محسوب می شود. به هر حال، مانند بسیاری دیگر از بازیکنان این لیست، فوتبال تنها راه برای کسب درآمد نبود، او همچنین از آدیداس، لوکوزاد و بی تی اسپورت مبلغی سالانه دریافت می کند. مرد ولزی همچنین دارای علایق تجاری است، از جمله بار ورزشی خود به نام Elevens در زادگاهش کاردیف.

گرت بیل ششمین فوتبالیست ثروتمند جهان
گرت بیل ششمین فوتبالیست ثروتمند جهان
5- نیمار

کل دارایی خالص: 185 میلیون دلار
باشگاه: پاری سن ژرمن
کشور تولد: برزیل
پست: مهاجم
بازیکن بعدی در لیست ما از ثروتمندترین فوتبالیست های تمام دوران، یکی از بهترین های دنیای فوتبال است که در حال حاضر به عنوان مهاجم برای تیم پاریس توپ میزند. نیمار قبلاً برای بسیاری از باشگاه‌ها از جمله بارسلونا توپ می‌زد، جایی که او برخی از درخشان‌ترین روزهای خود را در آن سپری کرد. در سال 2017 او بارسا را ​​ترک کرد و با قرارداد 110 میلیون دلاری و مبلغ 244.20 میلیون دلار به PSG رفت.
انتقال او از بارسلونا به پاری سن ژرمن با 263 میلیون دلار به عنوان گران ترین انتقال جهان شناخته می شود. او در حال حاضر سالانه بیش از 43 میلیون دلار دریافت می کند، علاوه بر پولی که برای پاداش، بازاریابی اجتماعی و معاملات اسپانسرینگ مالی به او پرداخت می شود.

نیمار جونیور پنجمین فوتبالیست قروتمند جهان
نیمار جونیور پنجمین فوتبالیست قروتمند جهان
4- لیونل مسی

کل دارایی خالص: 400 میلیون دلار
باشگاه: پاری سن ژرمن
کشور محل تولد: آرژانتین
پست: مهاجم
آیا می‌دانستید بهترین بازیکن تاریخ فوتبال، نفر اول لیست ما نیست، بلکه چهارم است؟
برنده شش توپ طلا و برنده کفش طلای اروپا بیشتر تمام دوران حرفه ای خود را در بارسلونا گذراند.
مسی عملکرد درخشانی در سطح بین المللی نیز داشته است و پس از یک دوره طولانی در سال 2021 قهرمان کوپا آمریکا شد. او در قطر 2022 نیز به قهرمان جام جهانی تبدیل شد.
علاوه بر این، او درآمد جالبی از طریق قراردادهای اسپانسرینگ مالی خود مانند قرارداد طولانی مدتش با برندهای لوکس Dolce & Gabbana و Audemars Piguet دارد. او همچنین سفیر جهانی برندهایی مانند ژیلت، ترکیش ایرلاینز، اوردو و تاتا موتورز است.

لیونل مسی جهارمین فوتبالیست ثروتمند جهان
لیونل مسی جهارمین فوتبالیست ثروتمند جهان
3- دیوید بکهام

کل دارایی خالص: 450 میلیون دلار
باشگاه: بازنشسته
کشور تولد: انگلستان
پست: هافبک
دیوید بکهام بدون شک یکی از بهترین های دنیای فوتبال است که در تیم های زیادی از جمله منچستریونایتد، پرستون نورث اند، رئال مادرید، میلان، لس آنجلس گلکسی، پاری سن ژرمن و تیم ملی انگلیس بازی کرده است. او در حال حاضر رئیس باشگاه اینتر میامی و همچنین مالک سالفورد سیتی است.
جالب است بدانید که او اولین فوتبالیست انگلیسی است که در چهار کشور مختلف انگلیس، اسپانیا، آمریکا و فرانسه قهرمان لیگ شده است.
به هر حال باید گفت که دیوید فقط از فوتبال درآمد نقدی ندارد، بلکه به عنوان تاجر، مدل و سخنگو هم درآمد دارد.

دیوید بکهام سومین فوتبالیست ثروتمند جهان
دیوید بکهام سومین فوتبالیست ثروتمند جهان
2- کریستیانو رونالدو

کل دارایی خالص: 500 میلیون دلار
باشگاه: النصر
کشور تولد: پرتغال
پست: مهاجم
با فکر کردن به بهترین بازیکن فوتبال قرن بیست و یکم، قطعاً کریستیانو رونالدو و مسی را به یاد خواهید آورد. با این حال، باید بدانید که اگرچه آنها بهترین هستند، اما ثروتمندترین نیستند! در واقع، رونالدو با 450 میلیون دلار دارایی خالص دومین نفر است، در حالی که مسی در رتبه چهارم ایستاده است!
در واقع، اگرچه رونالدو از نظر حرفه ای بهترین است و بیشترین درآمد را از دوران بازی خود دارد، اما بازیکن دیگری با ثروت بیشتری نسبت به ستاره پرتغالی وجود دارد.
این سوپراستار نه تنها بیشترین درآمد را در هفته به دست می‌آورد، بلکه علاوه بر سرمایه‌گذاری‌های تجاری مختلف از جمله هتل‌ها و برند معروف خود CR7 را نیز دارد. این بازیکن پرتغالی در النصر سالانه 200 میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

کریستیانو رونالدو دومین فوتبالیست ثروتمند جهان
کریستیانو رونالدو دومین فوتبالیست ثروتمند جهان
1- فایق بولکیا

کل دارایی خالص: 20 میلیارد دلار
باشگاه: چونبوری
کشور محل تولد: ایالات متحده آمریکا
پست: هافبک
وقت آن است که ببینیم ثروتمندترین بازیکن فوتبال جهان کیست.
در حال حاضر، فائق بولکیا، بازیکن تیم ملی برونئی که به عنوان هافبک برای چونبوری نیز توپ می زند، در جایگاه اول لیست ما ایستاده است. اما سوال اینجاست که چگونه؟!
جالب است که او پسر جفری بولکیا، شاهزاده برونئی، و برادرزاده سلطان برونئی حسنال بولکیا است و به همین دلیل است که رونالدو، مسی و دیوید بکهام را پشت سر گذاشته تا در صدر فهرست ثروتمندترین بازیکنان فوتبال جهان قرار گیرند. .
او در لسترسیتی و مارتیمو سابقه بازی داشته است.

فایق بولکیا ثروتمندترین فوتبالیست جهان
فایق بولکیا ثروتمندترین فوتبالیست جهان
خروج از نسخه موبایل