جلسه رییس با پرسنل فدراسیون کشتی

جلسه رییس با پرسنل فدراسیون کشتی ، علیرضا دبیر به عنوان رییس فدراسیون کشتی صحبت هایی را با پرسنل فدراسیون این رشته ورزشی انجام داد و در ادامه سایت ورزشی با ما همراه شوید تا این سخنان و مصاحبه ما را بشنوید.

 

رئیس فدراسیون کشتی علیرضا دبیر:

جلسه پرسنل فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رسما برگزار شد. ایشان گفت که در کار با هیچکس تعارف ندارم و هرکسی که نمی تواند و توانایی لازم را در اختیار ندارد، باید با کشتی خداحافظی نماید. به گزارش سایت ورزشی ، به نقل از روابط فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر سال نو را پیشاپیش تبریک عرض نمود و در این زمینه به تمام پرسنل ها گفت: من اصلا با کسی تعارفی ندارم و کسی نمی تواند واقعا خداحافظی کند.

در ادامه گفت: شخصی که در ورزش کشتی کار می کند باید واقعا عاشق کار کردن باشد و اگر عشق در این کار باشد قطعا می تواند موفق شود. در روز دوشنبه 22 اسفند ماه امسال یعنی دیروز یک مهمان عزیزی در محل فدراسیون کشتی به خاک سپرده شد. اگر واقعا کار کردن در فدراسیون خوب پیش برود و از پس هزینه های سنگین بر می آییم به دلیل برکت شهدا است.

 

عملکرد انستیتو کشتی ایران:

رییس فدراسیون کشتی گفته که انستیتو کشتی ما بسیار عالی عمل کرده و هنوز البته رضایت ها را به طور کامل برآورده نکرده است. کارهای بسیار شایسته ای در این انستیتو انجام شده و رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشوری نیز در تهران نشان داد که هنوز کشتی گیرها زیرگیری را انجام نمی دهند. نسشان داد که انستیتو کار خود را کامل انجام نداده است. مربیان ما بلد نیستند در واقع زیرگیری ها را به شاگرد خود نشان دهند.

انستیتو باید به فکر ارتقا و آپدیت دانش مربی های کشوری باشد. انستیتو قلب کشتی کشورمان است. باید کار به خوبی انجام شود و قطعا کشتی کشور گام های بزرگی را بر می دارد. علیرضا دبیر درباره زمان و تایم های خود برای رفع نیازهای ملی و هزینه های بالای کشتی گفت: تلاش زیادی می کنم تا تیم های ملی به بهترین شکل ممکن کار کنند. من انتظار دارم نظم در آنها رعایت شود و هدف ما بالا بردن پرچم مقدس کشور و شادی دل هوادارها و مردم است.

 

سخنان رئیس فدراسیون درباره پرسنل ها:

اصلی ترین اولویتم تیم ملی و دومین اولویت بنده نیز پرسنل فدراسیون می باشد. صندوق وام قرض الحسنه با گردش مالی 5 میلیارد تومانی به همه تعلق دارد و من هم از کشتی بروم، پول برای پرسنل است و نباید در کشتی هزینه گردد. علیرضا دبیر با توجه به اینکه پولی که به کشتی می آید از بیت المال است گفت: باید از تمام امکانات به خوبی استفاده شود و از آنها محافظت گردد. این مبلغ ها باید برای آیندگان بماند. مسئولان رستوران باید از اسراف جلوگیری نمایند. در آن دنیا باید در مقابل این پول ها مسئول و پاسخگو باشند.

انتظار های بنده این است که اشتباهات داوری نیز کم شود و هرکسی که اشتباه میکند باید پاسخگو باشد. رئیس فدراسیون کشتی در ادامه گفت: هیچ وقت کار ارباب رجوع را به فردا نیندازید. حتما باید رفتار خود را با مراجعه کننده درست کنید و کار مردم را سریعتر پیش ببرید.

علیرضا دبیر از دبیرخانه واحد مالی فدراسیون گفت: کسی که کار می کند از چشم من دور نخواهد ماند. من از کارگران خانه کشی و خدمات انها راضی هستم. هرکاری حتی شخصی باشد من برای آنها انجام خواهم داد. اما کسی از کارش بزند قطعا از چشمانم می افتد و با کسی تعارف ندارم.

 

جلسه رییس با پرسنل فدراسیون کشتی

در پایان رییس کشتی گفت: بنده از همه شما می خواهم در این زمینه ایده دهید. باید در کار عشق و همدلی به وجود بیاورید. البته کار را باید خدا ببیند نه بنده خدا. کشتی یک ورزش مقدس است و شان در آن بسیار بالا است. من تلاش می کنم تا در کشتی موفق شویم و بیشتر از این اگر نتوانستم کاری انجام دهم باید مرا ببخشید. در ادامه لطفا نظرات و دیدگاه های خود را درباره علیرضا دبیر در بخش کامنت ها درج نمایید. به نظر شما آیا جناب آقای دبیر در ورزش کشتی ایران موفق بوده است؟ آیا لیاقت ریاست این رشته ورزشی را دارد؟ حتما آن را در ادامه برایمان بنویسید.

mohamadnd
14 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *