خبر بد برای نکونام و استقلال؛ مصدومیت شدید یامگا

در تمرین روز گذشته استقلال، پس از برخورد شدید با امید حامدی فر، مصدومیت شدید یامگا، باعث شکستگی دماغ و گونه وینگر فرانسوی شده است.

مصدومیت شدید یامگا از ناحیه صورت

به گزارش ورزشی، خبر بد برای استقلال مصدومیت یکی از مهم‌ترین بازیکنانش بود. کوین یامگا نقش مهمی در برنامه‌های نکونام و استقلال دارد. در 14 بازی، بازیکن فیکس این تیم بوده است. حالا این بازیکن با آسیب دیدگی شدیدی مواجه شده است. آسیب دیدگی این بازیکن از ناحیه صورت ممکن است تا هفته‌های او را دور از میادین نگه دارد.

رسانه رسمی استقلال روز گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای، از مصدومیت وینگر خود خبر داد. آبی‌ها در این اطلاعیه نوشتند: در اواسط این جلسه تمرینی امروز کوین یامگی فرانسوی از ناحیه صورت آسیب شدیدی دید. با تشخیص کادر پزشکی تیم، بررسی و مداوای این بازیکن در بیمارستان ادامه پیدا کرد و او با آمبولانس به درمانگاه منتقل شد.

مطابق بند انتهایی این بیانیه: “تیم پزشکی استقلال در ساعات آینده گزارش کاملی از مصدومیت این بازیکن ارایه خواهد داد”. اما هنوز خبر دقیقی در باره این ستاره فرانسوی و مدت دوری او از میادین منتشر نشده است. امید حامدی فر با انتشار استوری آرزوی سلامتی خود را برای یامگا به انتشار گذاشت. ظاهراً رخورد حامدی فر با یامگا باعث این مصدومیت است.

علت آسیب دیدگی یامگا چه بود؟

علت مصدومیت یامگا چه بود؟

با این اوصاف، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که به درستی برخورد امید حامدی فر و کوین یامگا موجب این مصدومیت بوده است. گویا در چالش بر سر توپ، کف استوک حامدی فر به صورت ستاره فرانسوی برخورد و صورت او را دچار مصدومیت شدید کرده است.

برخورد این دو بازیکن به حدی شدید بوده که باعث خونریزی یامگا و انتقال فوری او به بیمارستان شد. بررسی‌ها نشان داد که دماغ و استخوان گونه یامگا شکسته است. به همین دلیل این بازیکن به عمل جراحی احتیاج دارد.

با این اوصاف، یامگا چند هفته‌ای را از میادین به دور خواهد بود. حتی ممکن است بهبودی او بیش از یک ماه طول بکشید. موضوعی که کادرپزشکی استقلال باید پس از بررسی های بیشتر اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *