مهدی طارمی در تیم پورتو

خروج طارمی از پورتو _ روزنامه اوجوگو راجب طارمی و تیم پورتو  گفت: درهای خروج برای طارمی بسته هست. در حالیکه بحث در مورد انتقال مهدی طارمی ستاره تیم پورتو خبرهایی از انتقال وی به لیگ برتر انگلستان به گوش میرسید،. حال این روزنامه معروف پرتغالی مدعی شده است که مهدی اجازه خروج از پرتو را ندارد. این روزنامه پرتغالی مدعی این شده است. که باشگاه پروتو به طور تمام و کمال حاضر است جلوی رفتن این ستاره ملی ایران را بگیرد.

خروج طارمی از پورتو |روزنامه اوجوگو راجب طارمی و تیم پورتو

اغاز گزارش خود را با تیتر (آرزوی پینتو دا کوستا ((رئیس پورتو)) تمدید قرارداد مهاجم ایرانی است)، و در ادامه نوشت: گل‌های طارمی در طول سال 2022، نه تنها برای پورتو، بلکه برای ایران و در جام جهانی، باعث شده تا باشگاه‌های زیادی از انگلستان علاقه‌مند به جذب او باشند.

این روزنامه با اشاره به مخالفت های رئیس پورتو با جدایی طارمی نوشت: پینتو دا کوستا قبلاً برخی از پیشنهادات را رد کرده است. و تمایل به بسته نگه داشتن درها برای خروج این مهاجم ایرانی در بازار نقل و انتقالات ژانویه، همچنان وجود دارد.

اوجوگو در ادامه و به نقل از منابع موثق خود نوشت:  آرزوی رئیس پورتو، تمدید قرارداد مهدی است. و مذاکرات در این زمینه در سال 2023 ادامه خواهد داشت. تا ستاره ایرانی به فوتبالش در دراگائو ادامه دهد.

روز گذشته نیز روزنامه رکورد پرتغال خبر داد که پورتو تاکنون چهار پیشنهاد از لیگ برتر انگلیس را برای جذب مهدی طارمی رد کرده است. و سران اژدها در سال جدید میلادی و تابستان آینده، برای تمدید قرارداد این بازیکن، با مدیر برنامه هایش وارد مذاکره خواهند شد.

طارمی و روابط غیر رسمی با مدافع سابق منچستریونایتد

در بخش پایانی این گزارش به ارتباطاتی که بین طارمی و ریو فردیناند مدافع سابق تیم فوتبال منچستریونایتد برقرار شده. و احتمال انتقالش به لیگ برتر را بیشتر می‌کند. اشاره شده است: با وکالت چندین ساله علیرضا نیکومنش، مدیربرنامه ایرانی مقیم کانادا، طارمی با گروهی از تاجران مرتبط با آژانسی که ریو فردیناند مدافع میانی سابق یونایتد دارد، روابط غیررسمی برقرار کرده است.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Hesam
28 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *