ورزشی

خلاصه بازی منچسترسیتی و ایپسویچ؛ منچسترسیتی 4-0 ایپسویچ

خلاصه بازی منچسترسیتی و ایپسویچ؛ منچسترسیتی 4-0 ایپسویچ

در این پست از ورزشی خلاصه بازی منچسترسیتی و ایپسویچ و اتفاقات درون زمین را مرور می‌کنیم. سیتیزن‌ها 4 بر 1 میهمان خود را بدرقه کردند.

خلاصه خبر

منچسترسیتی روز شنبه با نتیجه 4-1 ایپسویچ را شکست داد

گل اولیه اشمودیک به زودی توسط دی‌بروینه و هالند حذف شد.

گوندوگان از روی نیمکت به میدان رفت

خلاصه بازی منچسترسیتی و ایپسویچ

 منچسترسیتی روز شنبه از شکست اجتناب کرد. زیرا مجبور شد با کامبک ایپسویچ تاون تازه صعود کرده را با نتیجه 4-1 در لیگ برتر شکست دهد.

اشمودیک میهمان را زود جلو انداخت. اما سیتی کمتر از ده دقیقه زمان نیاز داشت تا بازی را برگرداند. ارلینگ هالند کار را از روی نقطه پنالتی به تساوی کشاند. و پس از اینکه کوین دی بروینه دروازه را به ثمر رساند، این مهاجم قدرتمند به سرعت بازی را فراتر از هر شک و تردیدی قرار داد.

هالند دهمین هت تریک خود در سیتی را به ثمر رساند و هر سه امتیاز را به دست آورد.

مهم‌ترین اتفاقات بازی

مهم‌ترین اتفاقات بازی

ایپسویچ پس از ارسال کم ارتفاع جرمی دوکو به سمت هالند، خود را در حال دفاع از یک تقابل اولیه یافت. مهاجم مقابل آریجانت موریک دروازه بان حریف لغزید. اما تیم میهمان به خوبی دفاع کند.

با گذشت هفت دقیقه از ساعت، ایپسویچ یک برتری شوکه کننده را به دست آورد. اشمودیک از روی دروازه عبور کرد و ضربه کم ارتفاع را از کنار ادرسون عبور داد.

اما برتری ایپسویچ فقط 5 دقیقه به طول انجامید. با این حال، یک چک VAR متوجه شد که لیف دیویس ساوینیو را در محوطه جریمه زمین می زند. هالند از نقطه پنالتی هیچ اشتباهی انجام نداد تا کار را به هم بزند.

تقریبا بلافاصله پس از آن، سیتی پیش بود. موریچ در اختیار ساوینیو قرار گرفت و او توپ را به دی بروین داد تا از لبه محوطه جریمه به دروازه خالی شلیک کند. گل سوم به همان سرعتی به ثمر رسید که هالند موریچ را دور زد و در 17 دقیقه گلزنی کرد.

نیمه دوم

ایپسویچ به وضوح رویکرد خود را نسبت به بازی در نیمه دوم تغییر داد. در عقب به عمق بیشتری افتاد تا تلاش کند تا در نهایت سیتی را از پیشروی باز دارد.

به نظر می‌رسید که هالند برای سومین بار گلزنی کرده‌است. اما یک سیو هیجان‌انگیز موریک باعث شد بازیکن ملی پوش نروژی ناکام بماند.

سیتی هرگز دست از تلاش برای افزودن به آمار خود برنداشت. با گذر زمان، هالند بالاخره هت تریک کرد. یک ضربه شدید از بیرون محوطه جریمه فراتر از موریک و به گوشه پایینی حرکت کرد تا یک روز عالی را برای میزبان رقم بزند.

خروج از نسخه موبایل