خنده دیاباته با پرسپولیس

خنده دیاباته با پرسپولیس ، دو بازیکن خارجی پرسپولیس در عید کریسمس هدیه های خاص و ویژه از باشگاه دریافت کردند.

به گزارش سایت “ورزشی” شیخ دیاباته و گولسیانی دوتا از بازیکنان فوق العاده تیم پرسپولیس که در جشن کریسمس و تعطیلات حضور دارند.

با رفتن لوکادیا یکی از بهترین مهاجم های تیم پرسپولیس قطعا اسم شیخ دیاباته بیشتر بر سر زبان ها خواهد افتاد. شیخ دیاباته نیز با بدشانسی دچار مصدومیت شد اما به بازی های چند هفته آینده خواهد رسید. این مهاجم و گولسیانی از جمله بازیکنان خارجی هستند که به عید کریسمس رفتند.

با جدایی یورگن حالا گئورگی گولسیانی و شیخ دیاباته جزو برترین بازیکنان خارجی تیم پرسپولیس تهران به حساب می آیند. مسئول امور بین الملل تیم هدیه کریسمس خود را به این دو بازیکن اهدا کرد.

خنده دیاباته با پرسپولیس

خنده دیاباته با پرسپولیس
خنده دیاباته با پرسپولیس

خنده های شیخ دیاباته با پرسپولیس در کریسمس

شیخ دیاباته که به دلیل مصدومیت این روزها دوران نقاهت خودش را پشت سر می گذارد. او در کنار امیر علی حسینی به دوربین باشگاه لبخند می زند. گولسیانی نیز بعد از محبوبیتش در گلزنی دربی توانست یک ژست خاص بگیرد و حالا هواداران ارزش زیادی برای این دو بازیکن خارجی قائل هستند.

هدیه پرسپولیس در کریسمس به گولسیانی
هدیه پرسپولیس در کریسمس به گولسیانی

 

گولسیانی زمان دریافت هدیه باشگاه

تیم پرسپولیس یکی از پرافتخارترین تیم های آسیایی که امیدهای زیادی به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر ایران دارد. حالا چشم به این دو بازیکن خارجی خودش دوخته است. همچنین یحیی گل محمدی دنبال جایگزین یورگن لوکادیا نیز است. حالا پرسپولیس به مناسبت فرا رسیدن کریسمس و سال نو میلادی به ویه را، لوسادا و ننکا نیز تبریک گفت. حتما در حاشیه تمرین نیز برای آنها یک مراسم در نظر می گیرد.

شیخ دیاباته یکی از مهاجم های خارجی تیم سرخ های پایتخت است که به دلیل مصدومیت دربی پایتخت را از دست داد و در دوران نقاهت خودش به سر می برد. شیخ با خانواده اش در تهران اقامت دارد و به زودی باشگاه برای او یک خانه مستقل در تهران اجاره می کند.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *