ورزشی

کهکشانی‌های دوم در مادرید؛ خولیان آلوارز به اتلتیکو پیوست

کهکشانی‌های دوم در مادرید؛ خولیان آلوارز به اتلتیکو پیوست

خولیان آلوارز به اتلتیکو پیوست. هم‌چنین روخی بلانکو به دنبال جذب گالاگر از چلسی هستند. آن‌ها در معامله‌ی دوم سامو را به چلسی خواهند داد.

خلاصه خبر

آلوارز از منچستر سیتی جدا شد و به اتلتی‌ها پیوست.

قرارداد به تیم لالیگا اجازه می دهد تا برای گالاگر چلسی پیشروی کند.

انتظار می رود سامو اومورودیون به آبی ها بپیوندد.

خولیان آلوارز به اتلتیکو پیوست

خولیان آلوارز به اتلتیکو پیوست

به گزارش ورزشی، اتلتیکو مادرید بر سر شرایط شخصی با جولیان آلوارز، مهاجم منچسترسیتی به توافق رسیده و آماده است تا یک انتقال پرفروش را نهایی کند.

مبلغ 95 میلیون یورو (81.5 میلیون پوند) بین اتلتیکو و سیتی در روز سه‌شنبه توافق شد، اما تیم اسپانیایی همچنان باید بر سر قرارداد با آلوارز به توافق برسد، او همچنین پیشنهادی از پاری سن ژرمن داشت که به نظر سودآورتر بود.

پس از دورهای اضافی مذاکرات، فابریزیو رومانو اظهار داشت که آلوارز اکنون برای قراردادی 5 ساله در واندا متروپولیتانو توافق کرده است. حالا نیز انتقال توسط همه افراد به طور رسمی مورد تایید قرار گرفته‌است.

حرکت آلوارز یک اثر دومینویی را آغاز خواهد کرد که همچنین باعث می شود آنها برای جذب کانر گالاگر هافبک چلسی چراغ سبز نشان دهند.

چلسی مبلغ 42 میلیون یورو (36.1 میلیون پوند) برای گالاگر دریافت می‌کند. او اکنون اجازه سفر به مادرید و انجام آزمایشات پزشکی را برای امروز (چهارشنبه) دریافت کرده‌است.

به عنوان بخشی از مذاکرات بین چلسی و اتلتیکو، انتظار می‌رود آبی‌ها قرارداد سامو اومورودیون 20 ساله را تکمیل کنند.

اتلتیکو می‌خواهد سامو را بفروشد تا راحت‌تر آلوارز را جذب کرد. این تیم پیشنهادی به ارزش 35 میلیون پوند را پذیرفته‌است. اما در ابتدا تایید نهایی این قرارداد را به تعویق انداخت و منتظر پاسخ مثبت مهاجم سیتی بود.

تعویض گالاگر و سامو

اکنون  آلوارز شرایط را به توافق رسانده است. بنابراین گالاگر و سامو می‌توانند جای خود را در دو انتقال جداگانه با هم عوض کنند.

آلوارز رکورد فروش تاریخ سیتی خواهد بود. قهرمان لیگ برتر قرار است 67.4 میلیون پوند سود از بازیکنی که تنها دو سال پیش به باشگاه پیوسته، ثبت کند.

خروج از نسخه موبایل