خیانت امباپه به PSG: دعوا تمامی ندارد

با جدایی کلیان امباپه سهم پی اس جی از حق پخش تلویزیونی در فصل جاری کاهش پیدا کرده‌است. خیانت امباپه به PSG همچنان ادامه دارد.

خیانت امباپه به PSG و دعوایی که انتها ندارد

به گزارش “ورزشی“، پاری سن ژرمن به دلیل کاهش حق پخش تلویزیونی، تنها 22 میلیون یورو از این ناحیه در فصل جاری درآمد خواهد داشت. این مبلغ حدود 20 میلیون یورو کمتر از سال 2023 است.

با جدایی کیلیان امباپه از پاریس سن ژرمن و انتقال او به رئال مادرید در ماه ژوئن، باشگاه فرانسوی با کاهش قابل توجهی در درآمدهای خود مواجه شده‌است. انگیزه اصلی لیگ یک فرانسه برای مذاکره در مورد حق پخش تلویزیونی، امباپه بود. با این وجود او قرارداد خود را با پاریس سن ژرمن تمدید نکرد. با رفتن از فوق ستاره فوتبال فرانسه در یک بحران بی‌سابقه فرو رفت.

میزان حق پخش برای بازی‌های لیگ فرانسه

میزان حق پخش برای بازی‌های لیگ فرانسه

لیگ یک در ماه جولای توافق‌نامه‌ای برای بازاریابی با دو شبکه تلویزیونی DAZN و BeIN اعلام کرد. شرکت انگلیسی موافقت کرد برای پخش هشت مسابقه در هر هفته 400 میلیون یورو پرداخت کند. در حالی که کانال قطری فقط برای یک مسابقه 100 میلیون یورو پرداخت کرد.

در مجموع تیم‌های لیگ فرانسه در این فصل 178.2 میلیون یورو دریافت خواهند کرد. یعنی درآمد با 32 درصد کاهش مواجه شده‌است. هزینه‌ها نیز 60 درصد افزایش پیدا کرده‌اند. امسال پی اس جی تنها 22 میلیون یورو از حق پخش تلویزیونی دریافت خواهد کرد که 20 میلیون یورو کمتر از سال پیش است. یعنی همان رقمی که تیم رده سیزدهم سال گذشته دریافت کرد.

Pooria
23 آگوست 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *