دربی جنجالی مادرید مساوی شد: اتلتیکو مادرید 1-1 رئال مادرید

در شرایطی که رئال بسیار به پیروزی در مسابقه مهم هفته نزدیک بود، دربی جنجالی مادرید مساوی شد. گل دقیقه ۹5 بازی را مساوی کرد.

خلاصه خبر

رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید به تساوی 1-1 دست یافت.

ضربه ادر میلیتائو با گل دقایق پایانی آنجل کوریا لغو شد.

بازی در نیمه دوم به دلیل جنجال توسط تماشاگران به طور موقت متوقف شد.

دربی جنجالی مادرید مساوی شد

به گزارش ورزشی، رئال مادرید پس از گل در دقیقه 95 دیدار یکشنبه لالیگا، از پیروزی مقابل رقیب اتلتیکو مادرید محروم شد.

یک بازی فشرده و پرتنش تقریباً راه لوس بلانکوس را تغییر داد. سفید پوشان در اواسط نیمه دوم پیش افتادند. اما در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این دیدار در نیمه دوم به دلیل مشکل هواداران در بین اولتراها در پایان خانگی موقتاً تعلیق شد. اما میهمان توانستند سر و صدا را مهار کنند و گلزنی کنند. با این گل آن‌ها می‌توانستند به یک امتیازی بارسلونا برسند.

در نهایت هر دو طرف فقط فاصله خود را با بارسلونا، صدر لیگ، که شنبه 4-2 از اوساسونا شکست دادند، به اندازه‌ی یک امتیاز کم کردند

خلاصه بازی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید

خلاصه بازی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید

زمانی که الکساندر سورلوث بازی را برای جولیان آلوارز نگه داشت، تیبو کورتوا در دقیقه دهم مجبور به یک سیو سخت شد شد.

از آن سو، یان اوبلاک با شوت راه دور فدریکو والورده رو به رو شد. دروازه‌بان اسلوونیایی دستش را بالا انداخت تا شوت را به محل امن برساند.

تیم میهمان به سختی مهاجمان خود را وارد بازی می‌کرد. اما زمانی که جود بلینگهام یک ثانیه یا بیشتر فرصت داشت خود را در محوطه جریمه قرار دهد، یک گل نادر به آنها داده شد، اما اوبلاک دقیقا در محل ضربه قرار داشت.

نیمه‌ی دوم پرهیجان

در نیمه دوم، رئال مادرید به دروازه حریف نزدیک‌تر شد. ابتدا رودریگو یک ضربه آزاد از فاصله 20 یاردی داشت. اما ضربه‌ی او به بیرون رفت.

و درست پس از یک ساعت، اتلتیکو اولین گل خانگی خود در فصل جدید لالیگا را دریافت کرد. یک ضربه ایستگاهی هوشمندانه باعث شد که لوکا مودریچ با فاصله زیاد پاس خوبی برای وینیسیوس جونیور ارسال کند. سانتر وینگر برزیلی نیز به ادر میلیتائو رسید. او نیز ضربه نیمه والی را وارد دروازه کرد.

بازی در دقیقه 69 پس از پرتاب موشک توسط هواداران اتلتیکو در پشت دروازه های کورتوا به زمین متوقف شد. بازی کمی بیش از 15 دقیقه بعد از سر گرفته شد.

اولین فرصت پس از شروع مجدد بازی زمانی بود که وینیسیوس با سرعت در خط دفاعی اتلتیکو دوید و یک شوت محکم به سمت گوشه پایین شلیک کرد. بار دیگر اوبلاک به کمک میزبان آمد.

در انتهای دیگر، ساموئل لینو قبل از شلیک به سمت دروازه خارج از دنی کارواخال و میلیتائو ضربه‌ی فنی راهی دروازه کرد. اما باز هم کورتوآ توپ را مهار کرد.

اندریک تقریباً اولین دربی مادریدی خود را با یک حرکت شگفت‌انگیز از فاصله 25 یاردی نشان داد. اما ضربه‌ی او پس از برخورد به تیرک به بیرون رفت.

در دقیقه‌ی 95، زمانی که آنخل کورئا توپ را از کنار کورتوا رد کرد. گل در ابتدا به دلیل آفساید مردود شد. با این حال، پس از بررسی VAR با سیستم تصمیم گیری آفساید نیمه خودکار، متروپولیتانو منفجر شد.

یورنته مدت کوتاهی بعد به خاطر یک چالش وحشتناک با فران گارسیا از زمین اخراج شد. اما مادرید زمان کافی برای استفاده از این اخراجی نداشت. بازی در نهایت مساوی شد.

با این تساوی بارسلونا علیرغم باخت هم‌چنان با اختلاف 3 امتیازی در صدر جدول است. رئال مادرید نیز به تعقیب رقیب دیرینه‌ی خود ادامه می‌دهد.

Pooria
30 سپتامبر 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *