دو مصدوم دیگر برای رئال مادرید: فیفا دی بلای جان باشگاه‌ها

دو مصدوم دیگر برای رئال مادرید در فیفا دی، به لیست مصدومان این باشگاه اضافه شد. مندی و شوآمنی نیز مصدوم شدند.

خلاصه خبر

فرلاند مندی و اورلین شوآمنی هر دو از تیم ملی فرانسه کنار رفتند.

دنی سبایوس به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ از میادین کنار رفت.

مادرید در حال حاضر بدون ادواردو کاماوینگا و جود بلینگهام است.

دو مصدوم دیگر برای رئال مادرید

فدراسیون فوتبال فرانسه تایید کرد که دو بازیکن رئال مادرید، فرلاند مندی و اورلین شوآمنی به دلیل مصدومیت مجبور به کناره‌گیری از بازی‌های ملی شده‌اند.

مادرید قبلاً در هفته‌های اخیر ادواردو کاماوینگا و جود بلینگهام را در اختیار نداشته است. این در حالی‌ست که اوایل این ماه هافبک دیگری به نام دنی سبایوس از ناحیه مچ پا آسیب دید. گزارش‌ها حاکی از آن است که او ممکن است نزدیک به دو ماه دور از میادین باشد.

اما گویا مسائل تناسب اندام در باشگاه تمامی ندارد. مندی، مدافع چپ، دچار ضربه‌ای به استخوان درشت نی راستش شده‌است. این آسیب‌دیدگی او را مجبور به کناره‌گیری از تیم ملی فرانسه در تعطیلات پیش‌رو کرد.

در حالی‌که خبر این مصدومیت تازه منتشر شده‌بود، رئال اعلام کرد که شوآمنی از ناحیه‌ی پا چپ آسیب دیده‌است. او پس از معاینه پزشک تیم، اردوی فرانسه را ترک کرده‌است. این مصدومیت ضربه‌ی دیگری به تیم می‌زند.

ناراحتی آنچلوتی از تعطیلات فیفا دی

ناراحتی آنچلوتی از تعطیلات فیفا دی

کارلو آنچلوتی، سرمربی مادریدی ناراحتی خود را از فیفا دی ابراز کرده است. وقفه‌ای که همیشه با مصدومیت بازیکنان همراه بوده‌است.

او تاکید کرد: وقفه بین المللی چیز خوبی نیست. ما بازیکنانی را از دست خواهیم داد. امیدوارم هیچ مصدومیتی رخ ندهد. می‌خواهم بازیکنان آماده شوند.

مادرید در 14 سپتامبر مقابل رئال سوسیداد به میدان باز خواهد گشت. بنابراین کمتر از دو هفته برای شوآمنی و مندی برای بازگشت و ریکاوری زمان باقی‌ست.

اگر مندی به موقع نرسد، آنچلوتی احتمالاً برای شروع بازی به فران گارسیا روی خواهد آورد. اما مصدومیت شوآمنی در ناحیه‌ای که قبلاً هم از آن آسیب دیده بود،‌ جدی‌تر است.

در حال حاضر، فدریکو والورده و لوکا مودریچ تنها هافبک های مرکزی طبیعی هستند که در دسترس آنچلوتی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *