ورزشی

رئال،لامین یامال را خوشحال کرد!

رئال لامین یامال را خوشحال کرد!شناسایی هواداران رئال مادرید که به لامین یامال، رافینیا و آنسو فاتی توهین کردند، با موفقیت انجام شد.

رئال لامین یامال را خوشحال کرد!

به گزارش “ورزشی”، رئال مادرید اقدام به شناسایی هواداران توهین‌کننده به سه بازیکن بارسلونا کرده و شدیدترین مجازات‌ها را طبق قوانین داخلی خود اعمال خواهد کرد. این شامل محرومیت مادام‌العمر از ورود به ورزشگاه برنابئو می‌شود.

در بازی ال‌کلاسیکو لامین یامال گل بسیار تماشایی خود را به ثمر رساند. او در حال خوشحالی در کنار زمین بود که صدای توهین های هوادار های مادرید به گوش میرسید. در ویدیو هایی که تماشاگران این تیم گرفته‌اند این بی احترامی ها کاملا مشخص است!

رئال مادرید بلافاصله پس از انتشار اخبار مربوط به توهین‌های چند هوادار به بازیکنان بارسلونا واکنش نشان داد

رئال مادرید بلافاصله پس از انتشار اخبار مربوط به توهین‌های چند هوادار به بازیکنان بارسلونا واکنش نشان داد و تلاش کرد تا هر چه سریع‌تر عاملان این توهین‌ها را شناسایی کندو آن‌ها را سنگین مجازات کند.

هوادار بارسلونا و رئال مادرید سال‌های بسیاریست که کل کل های فراوانی دارند و این دو تیم رقیب هم هستند. اما این رفتار بسیار ناپسند است که بخاطر اتفاقات داخل زمین به بازیکن توهین های نژاد پرستانه کرد!

به گزارش لاسستا

رئال مادرید هوادارانی را که به لامین یامال، رافینیا و آنسو فاتی توهین نژادپرستانه کرده‌اند، شناسایی کرده و بر اساس قوانین داخلی خود، شدیدترین مجازات‌ها را برای آن‌ها اعمال خواهد کرد. این مجازات‌ها همچنین جدا از مجازات‌هایی است که توسط پلیس برای این افراد در نظر گرفته خواهد شد، زیرا پلیس نیز افراد توهین‌کننده به بازیکنان بارسلونا را شناسایی کرده است.

امروز صبح، لالیگا به اداره اطلاعات استانی مادرید مراجعه کرد تا شکایت خود را درباره توهین‌ها و حرکات نژادپرستانه در جریان ال‌کلاسیکو ارائه دهد. تصاویر جدیدی نیز ارائه شد. رئال مادرید نیز به این اقدام پیوسته و اطلاعات بیشتری برای کمک به شناسایی مسئولان ارائه کرده است

خروج از نسخه موبایل