ورزشی

رامین رضاییان اشک امریکایی‌ها را درآورد(عکس)

اشک رامین رضاییان

تیم ملی فوتبال ایران در بازی شب گذشته در نزدیک ترین حالت ممکن به مرحله حذفی در جام جهانی ناکام ماند و از صعود به جمع 16 تیم دور بعد بازماند و لذت تماشای بازی بین تیم ملی در مقابل هلند نصیب هواداران نشد.

باخت تلخ برای بازیکنان هم سخت بود و تصاویر غم انگیز و ناراحت کننده ای از ملی پوشان در فضای مجازی منتشر شده است. از مربی تا بازیکنان ثابت و ذخیره همه با باخت تیم ملی و ناکامی در صعود بسیار ناراحت شده بودند و شبی سخت و دشوار را در چمن و صندلی های نیمکت تجربه کردند.

در این بین رامین رضاییان نیز همانند بقیه ملی پوشان کنترل احساساتش را از دست داد و برای دقایقی درون زمین مات و مبهوت ماند و به پهنای صورت اشک ریخت و به طوری که از سرمربی تا بازیکنان تیم ملی آمریکا به او دلداری داده اند و در ادامه برخی از تصاویر اعضای تیم آمیکا با مدافع راست تیم ملی را مشاهده می کنید:

گریه رامین رضاییان
سرمربی تیم ملی آمریکا در قبل بازی قبل از ایران بابت رفتار فدراسیون فوتبال خودش معذرت خواهی کرد و بعد از بازی نیز به سراغ رامین رضاییان رفت و به او دلداری داده است.

 

اشک های صورت رامین رضاییان
بازیکن مدافع چپ آمریکا بنام آنتونی رابینسون در این بازی در انتهای بازی به سراغ رضاییان رفت و سعی کرد او را آرام کند.

 

رامین رضاییان ناراحت از باخت
تیم ریم یکی از مدافعین باتجربه تیم آمریکا نیز در کنار رامین قرار گرفت و دست رامین رضاییان را گرفت تا او را از روی زمین بلند کند.
اشک های غم انگیز رامین رضاییان
ارتباط جالب بین بازیکنان آمریکایی و رامین برقرار شد، مهاجم آمریکایی به شدت از ناراحتی رامین رضاییان غم انگیز شد.

 

دلداری دادن بازیکن آمریکایی به رامین رضاییان
رامین از بهترین بازیکنان جام 2022 قطر بوده است و حالا باید با این تورنمنت خداحافظی کند و به فکر درخشش در جام ملت های آسیا باشد و جایی که یک سال دیگر در استادیوم های قطر باید به فکر بازی های آسیا باشد.
خروج از نسخه موبایل