اماکن ورزشی تهران در ۲۶ مهر رایگان شد

طبق گزارش ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره ورزشگاه جدید به دستور رئیس جمهور صحبت کرد. پیشنهادات از مناطق مختلف تهران ارسال شد، شامل شهریار، ملارد، پرند و پردیس.

علی جوادی در یک نشست خبری در هفته ملی تربیت بدنی درباره تغییرات و دستاوردهای ورزشی خود در همکاری با معاونان استانی در 18 ماه گذشته صحبت کرد.

جوادی با استفاده از معلمان تربیت بدنی برای جستجوی استعدادها ارتباط ورزش و آموزش را تقویت کرد.

رایگان شدن اماکن ورزشی تهران در 26 مهر ماه

اماکن ورزشی تهران در ۲۶ مهر رایگان شد
اماکن ورزشی تهران در ۲۶ مهر رایگان شد

مشارکت عمومی در ورزش در تهران حدود 7 درصد افزایش پیدا کرده و برنامه‌هایی برای افزایش بیشتر آن به 40 درصد در 4 تا 5 سال آینده وجود دارد.

تعداد ورزشکاران نماینده تهران در بازی‌های آسیایی و پارالمپیک افزایش یافته و باشگاه‌های بزرگ کشور رشد مثبتی دارند.

تلاش‌های جوادی شامل حمایت و تأمین مالی در رشته‌های مختلف ورزشی شامل ورزش بانوان هستند.

او خاطرنشان کرد

که در روز 5 مهرماه به مناسبت هفته ملی تربیت بدنی تمام امکانات ورزشی در تهران رایگان خواهند بود. سایر رویدادها شامل افتتاح 12 پروژه ساختمانی و بیش از 600 برنامه جمعی و مسابقات هستند.

در مورد ورزشگاه تختی تهران، جوادی تایید کرد که آمادگی حمایت از ورزشگاه آزادی و برنامه‌ریزی برای بازسازی آن وجود دارد. سیستم‌های نور، برق و صوتی به‌روز شده اند.

در مورد ورزشگاه شهرقدس، مراحل کاشت چمن به پایان رسیده و به زودی به لیگ برتر می‌پیوندد.

هفته ملی تربیت بدنی چهار محور اصلی شامل توسعه زیرساخت‌ها و ترویج عمومی ورزش است.

مدیرکل در مورد عدم حضور ورزشکاران معلول در ورزش‌هایی مانند والیبال و بسکتبال تأکید کرد و بر اهمیت احیای این ورزش‌ها در تهران تأکید داشت.

وی همچنین به ضعف تهران در کشتی اشاره کرد و تعهد به بهبود آن را داد، با تمرکز بر توسعه استعداد، زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی. به طور کلی، بخش ورزش تهران با توجه به موفقیت‌های بیشتر در آینده، تحولات و پیشرفت‌های مثبتی را تجربه می‌کند.

حرف پایانی

امیدوار هستیم هر روز بتوانیم چنین طرح هایی داشته باشیم تا جوانانی که توانایی مالی برای ورزش خود ندارند، از این فرصت استفاده کنند و به سلامتی برسند.

 

sajjad
17 اکتبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *