رسمی؛ علی علیپور از ژیل ویسنته جدا شد

با اعلام رسم، علی علیپور از ژیل ویسنته جدا شد. علیپور، مهاجم ایرانی این تیم با ‏پایان قراردادش از باشگاه جدا شد. ‏

علی علیپور از ژیل ویسنته جدا شد

به گزارش وب سایت “ورزشی“، باشگاه پرتغالی ژیل ویسنته اعلام کرد با پایان ‏قرارداد علی علیپور، دو طرف قصد تمدید را ندارد. این باشگاه برای ‏علیپور و ادامه‌ی حرفه‌ی فوبتالی‌اش آرزوی موفقیت می‌کند.

قرارداد علیپور با ژیل ویسنته در انتهای ماه جاری میلادی (ژوئن) به پایان می‌رسد. اما با ‏اعلام امروز باشگاه او می‌تواند از همین لحظه با تیم جدیدی ‏مذاکره کند. البته علیپور طبق قوانین از ژانویه گذشته بازیکن آزاد بود. او از همان زمان هم می‌توانست با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند. تا زمان انتشار مقاله، وضعیت آینده‌ی او مشخص نیست. باشگاه بعدی علیپور هنوز علامت سوال است.

تیم بعدی علی‌پور کجاست؟

تیم بعدی علی‌پور کجاست؟

روزنامه آبولا می‌گوید چند باشگاه به دنبال جذب این بازیکن و مهاجم 28ساله  هستند. بازیکن آزاد بودن علیپور شانس او را برای انتقال به یک تیم جدید افزایش داده‌است. این روزنامه می‌گوید احتمال باقی ماندن او در ‏فوتبال پرتغال و پیوستن به یک باشگاه پرتغالی دیگر بالا است. ‏

ناامیدی در ژیل ویسنته

علیپور دو سال پیش به ژیل ویسنته پیوست. اما مصدومیت‌های ‏متوالی اجازه نداد او در این تیم به اندازه‌‌ی انتظار ‏بدرخشد. به خصوص مصدومیت تاندون آشیل پای چپ که علیپور در ‏فوریه 2023 با آن مواجه شد. این مصدومیت او را 9 ماه از میادین فوتبال دور کرد.

مهاجم ایرانی از زمان بازگشت به میادین برای ژیل ویسنته 21 بازی ‏انجام داد و 2 گل به ثمر رساند. علیپور رویهم‌رفته 44 بار با پیراهن ‏ژیل ویسنته به میدان رفت و 6 گل برای این تیم زد. ‏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *