ورزشی

رسمی؛ گوندوگان به منچسترسیتی پیوست

رسمی؛ گوندوگان به منچسترسیتی پیوست

منچسترسیتی قرارداد دوباره ایلکای گوندوگان را از بارسلونا تکمیل کرد. همانطور که ساعتی پیش اعلام شد، گوندوگان به منچسترسیتی پیوست.

خلاصه خبر

منچسترسیتی از بازگشت ایلکای گوندوگان با قراردادی یک ساله استقبال کرد.

هافبک دوباره از بارسلونا پیوست.

گوندوگان تابستان گذشته پس از پایان قرارداد سیتی به بارسا پیوست.

گوندوگان به منچسترسیتی پیوست

به گزارش ورزشی، ایلکای گوندوگان تنها یک سال پس از جدایی از این تیم به بارسلونا، دوباره به منچسترسیتی پیوست.

این هافبک قرارداد اولیه یک ساله خود را در ورزشگاه اتحاد امضا کرده است و بارسا موافقت کرده است که او را به صورت آزاد ترک کند.

شماره 8 قبلی این بازیکن توسط متئو کواچیچ گرفته شده بود. بنابراین گوندوگان در این فصل 19 را به تن خواهد کرد.

گوندوگان به شبکه های باشگاهی سیتی گفت: «هفت سال حضورم در منچسترسیتی برای من زمان رضایت کامل بود، چه در داخل و چه خارج از زمین.

“من به عنوان یک فرد و یک بازیکن رشد کردم. رابطه خاصی با هواداران سیتی ایجاد کردم و از موفقیت های شگفت انگیزی برخوردار شدم. این دوره استثنایی در زندگی من بود. این فرصت برای بازگشت به اینجا بسیار معنی دارد.

همه می دانند که من برای پپ [گواردیولا] احترام قائل هستم. او بهترین مربی جهان است و کار کردن با او هر روز شما را به بازیکن بهتری تبدیل می‌کند. شما دائماً احساس چالش می کنید که برای هر حرفه ای دقیقاً همان چیزی است که می‌خواهید. من نمی توانم صبر کنم تا دوباره با او کار کنم.

امیدواری گوندوگان به قهرمانی منچسترسیتی

امیدواری گوندوگان به قهرمانی منچسترسیتی

و در مورد هم تیمی هایم در سیتی چه می توانم بگویم… آنها فوتبالیست‌های کلاس جهانی هستند. من واقعاً خوشحالم که این شانس را دارم که در کنار آنها تمرین کنم و بازی کنم.

صادقانه بگویم، نمی‌توانم صبر کنم تا دوباره پیراهن سیتی را بپوشم.

وی افزود: سعی کردم تمام بازی‌هایی را که توانستم تماشا کنم (فصل گذشته) دنبال کنم و استانداردهایی که در نظر گرفته شده مشخص است.

فوتبالی که من سیتی در سال گذشته و سال های قبل از آن بازی می‌کرد همیشه در بالاترین سطح است. و این فقط نظر من نیست؛ فکر می کنم این نظر بسیاری از افراد در صنعت فوتبال به طور کلی است.

این هدف برای تیم ها است تا به جایی برسند که من سیتی از نظر فوتبالی در آن قرار دارد. و اینکه بتوانم اکنون برگردم و در بالاترین سطح بازی کنم و دوباره رقابت کنم، یک امتیاز است. و امیدوارم بتوانم در این فصل به آن کمک کنم. موفق تر از فصل گذشته باشیم.

خروج از نسخه موبایل