ورزشی

رسمی: کالوین فیلیپس به ایپسویچ پیوست!

رسمی: کالوین فیلیپس به ایپسویچ پیوست!

ستاره ناراضی منچسترسیتی بالاخره از این تیم جدا شد! با قراردادی قرضی و یک ساله کالوین فیلیپس به ایپسویچ پیوست.

کالوین فیلیپس به ایپسویچ پیوست!

به گزارش “ورزشی“، حضور دو ساله فیلیپس در منچسترسیتی مطابق انتظار او پس از پیوستنش به این باشگاه در سال ۲۰۲۲ از لیدز یونایتد با قراردادی به ارزش ۵۵ میلیون یورو پیش نرفت. او به دلیل مصدومیت و رابطه نه چندان خوبش با سرمربی گواردیولا نتوانست توانایی‌هایش را در این تیم به نمایش بگذارد.

این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته تصمیم گرفت برای اینکه فرصت بیشتری برای بازی در زمین پیدا کند، با قرارداد قرضی به وستهم برود. اما پس از پایان مهلت قراردادش دوباره به جمع بازیکنان این تیم بازگشته‌است. منابع نزدیک به این باشگاه خبر داده بودند که او قصد جدایی از سیتی را دارد.

سودای درخشش دوباره در لیگ برتر انگلیس

سودای درخشش دوباره در لیگ برتر انگلیس

پپ گواردیولا ساعتی قبل در نشست خبری پیش از بازی برابر چلسی توافق او با ایپسویچ را تایید کرد. اکنون این باشگاه لیگ برتری به طور رسمی جذب این ستاره سیتی را اعلام کرده‌است. او با قراردادی قرضی و یک ساله راهی ایپسویچ شده‌است. فیلیوس قصد دارد روزهای نه چندان خوبش در سیتی را جبران کند.

فیلیپس در تمرینات پیش فصل سیتی نیز حضور پیدا کرد. از این رو کاملا برای بازی در ترکیب ایپسویچ آماده است. احتمال می‌رود او در بازی اول این تیم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر لیورپول در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

خروج از نسخه موبایل