رقابت دمبله و رافینیا برای بقا در بارسلونا

رقابت دمبله و رافینیا برای بقا در بارسلونا _ عثمان دمبله ستاره فرانسوی و رافینیا ستاره برزیلی، برای بقا در پست وینگر راست باید باهم رقابت کنند.

گزارش برخی رسانه ها اسپانیایی در مورد رقابت دمبله و رافینیا

به گزارش برخی رسانه های اسپانیایی نزدیک باشگاه بارسلونا، به نظر می رسد. دمبله و رافینیا برای بقا در پست وینگر راست در میدان باید با یکدیگر به رقابت بپردازند. پس از پایان رقابت های جام جهانی 2022 قطر رقابت های لالیگا اسپانیا هم آغاز می شود. و تیم بارسلونا روز شنبه در دیداری حساس به مصاف اسپانیول می رود.

دمبله و رافینیا

عثمان دمبله تا اینجای فصل 2022 لالیگا تحت هدایت ژاوی هرناندز 11 بار مقابل حریفان به میدان رفته است. و عملکرد و نمایش خوبی به جای گذاشته است و 4 گل به ثمر رسانده است. و 5 گل را برای هم بازیانش ساخته اس تا نقش مهمی در صدرنشینی کاتالان ها داشته باشد.

اما این در خالی است که رافینیا ستاره برزیلی بارسا تنها فقط 6 بار با پیراهن این تیم به میدان رفته است. و گل و پاس گلی در کارنامه ندارد و نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد. با توجه به بمب نقل و انتقالاتی که در جذب او بود. دمبله و رافینیا خوش تکنیک برزیل و فرانسه تا اینجای فصل به دستور ژاوی مربی بارسلونا به صورت چرخشی در پست راست و چپ در ترکیب قرار گرفته اند.

عثمان دمبله و رافینیا در لباس بارسلونا
عثمان دمبله و رافینیا در لباس بارسلونا

روزنامه آ اس

نشریه آ اس گزارش داده است که عثمان دمبله و رافینیا از سرمربی تیم درخواست کرده ند. که دیگر تمایلی برای بازی در پست وینگر چپ ندارند و برایشان جالب نیست. ظاهرا این سرمربی اسپانیایی ترجیح می دهد که از دمبله شماره 11 فرانسوی خودش استفاده کند. در ترکیب فیکس و پست راست تیمش.

اما حالا وقت آن رسیده است که انتخاب قطعی خود را بگیرد و به رسانه ها اعلام کند، ولی این تصمیم می تواند برای تیم دردسر ساز شود. چون این دو ستاره حاضر نیستند بر روی نیمکت باشند. و شاید منتظر جدایی یکی از این ستاره ها باشیم.

ژاوی سرمربی بارسلونا
ژاوی سرمربی بارسلونا

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Hesam
29 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *