رقابت نوراللهی و رونالدو برای بهترین گل آسیا

وب‌سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک نظرسنجی از رقابت نوراللهی و رونالدو برای بهترین گل آسیا خبر داد.

رقابت نوراللهی و رونالدو برای بهترین گل آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرده است. به گزارش وب سایت «ورزشی»، دوران طولانی و پرافتخار لیگ قهرمانان آسیا به سر رسیده‌است. ولی اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا الیت یا لیگ نخبگان در ماه آینده آغاز می‌شود. این نویدبخش فصل جدید و هیجان‌انگیزی برای فوتبال در قاره‌ی پهناور است.

در سالیان گذشته، این رقابت‌های سطح بالای باشگاهی آسیا، شاهد گل‌های زیبای بسیار بوده‌است. از ضربات قیچی برگردان تا کاشته و شوت‌های راه‌دور.

به همین مناسبت، وب‌سایت AFC نگاهی به بعضی از بهترین گل‌های تاریخ برگزاری لیگ قهرمانان آسیا داشته‌است. گل احمد نوراللهی با لباس پرسپولیس و در دیدار برابر الجزیره نیز در این فهرست این گل‌ها به چشم می‌خورد.

گل منتخب تاریخ AFC از آن چه کسی خواهد شد؟

گل منتخب تاریخ AFC از آن چه کسی خواهد شد؟

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص نوشته است:

«پرسپولیس پس از شکست ۳-۲ در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی سال ۲۰۱۸، در مقابل نزدیک به ۸۰ هزار هوادار در تهران شرایط سختی را تجربه می‌کرد. اما احمد نوراللهی با گلی که کمی پس از دقیقه ۶۰ به ثمر رساند، تیم را از شرایط سخت نهاد.

نوراللهی بعد از کنترل توپ در نزدیکی محوطه جریمه، به سمت دروازه برگشت. او سپس شوتی سهمگین به سمت دروازه زد. شوتی که تور دروازه را شکافت و باعث شد ورزشگاه آزادی از هیجان منفجر شود.

جلال حسینی نیز با زدن گلی دیگر به گل نوراللهی، پرسپولیس را با استفاده از قانون گل زده در خانه حریف، از این مرحله عبور داد. روندی که در نهایت آنها را به فینال رساند. در نهایت به کاشیما آنتلرز باختند.

از دیگر گل‌های این نظرسنجی می‌توان به گل کریستیانو رونالدو برابر الدحیل، گل عمر عبدالرحمن در لباس العین و برابر الجزیره و گل ناصر الدوسری در فینال دو سال قبل برای الهلال و برابر پوهانگ اشاره کرد.

Pooria
3 سپتامبر 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *