رقابت یونایتد و تاتنهام برای ستاره‌ی بارسا ادامه دارد

رقابت یونایتد و تاتنهام برای ستاره‌ی بارسا ادامه دارد. منچستریونایتد و تاتنهام هم وارد کورس جذب کریستنسن از بارسلونا شده‌اند.

رقابت یونایتد و تاتنهام برای ستاره‌ی بارسا ادامه دارد

به گزارش “ورزشی“، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که کریستنسن به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بین باشگاه‌های لیگ برتر تبدیل شود. اما حالا شرایط مالی باشگاه بارسلونا باعث شده است که آنها چاره دیگری جز فروش این بازیکن در روزهای باقی از پنجره نقل و انتقالاتی نداشته باشند.

منابع اسپانیایی در روزهای گذشته اعلام کردند که بارسا قصددارد تا با این مدافع قطع همکاری کند. این باشگاه به دلیل قوانین فرپلی مالی لالیگا مجبور است با جدایی کریستنسن موافقت کند. بارسلونا به هر قیمتی می‌خواهد هرچه زودتر قرارداد دنی اولمو را به ثبت برساند. از سوی دیگر فرصت جذب دیگر بازیکنان مدنظرش را هم داشته‌باشد.

چه باشگاه‌هایی به دنبال جذب این بازیکن هستند؟

چه باشگاه‌هایی به دنبال جذب این بازیکن هستند؟

طبق شایعات منتشرشده چندین باشگاه عربستانی و همچنین نیوکسل به‌صورت جدی به دنبال جذب کریستنسن از این باشگاه هستند. اما حالا روزنامه اسپورت مدعی شده است که منچستریونایتد و تاتنهام هم در کورس به خدمت‌گرفتن او حضوری فعال خواهند داشت. آنها نیز قصد جذب این مدافع ارزشمند را دارند.

کریستنسن پیش از این تجربه بازی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ترکیب چلسی را داشته‌است. این می‌تواند از این تجربه به سود تیمش استفاده کند. بارسا می‌خواهد تا با دریافت پیشنهادی در حدود ۲۵ میلیون یورو با جدایی او موافقت کند. این مبلغی بسیار منطقی است. همین موضوع رقابت را برای او جدی‌تر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *