زمان نیمه‌نهایی جام حذفی اعلام شد

سازمان لیگ زمان برگزاری دو دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی را اعلام کرد. زمان نیمه‌نهایی جام حذفی اعلام شد. تیم‌های حاضر برای زمان اعلام‌شده آماده می‌شوند.

زمان نیمه‌نهایی جام حذفی اعلام شد

به گزارش “ورزشی“، قرعه‌کشی تعیین میزبان برای دو رقابت مرحله نیمه نهایی جام حذفی در فصل جاری روز شنبه این هفته در سازمان لیگ برگزار شد. طبق اعلام قبلی و قرعه‌کشی رقابت‌ها، آلومینیوم اراک در ورزشگاه خانگی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت. سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل گل‌گهر سیرجان صف‌آرایی خواهد کرد.

طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی در سازمان لیگ، هر دو رقابت دور نیمه نهایی جام حذفی در روز شنبه، بیست و ششم خردادماه برگزار خواهد شد. پنج روز بعد و روز سی و یکم خردادماه نیز بازی فینال برگزار می‌شود. هرچند، البته هنوز محل برگزاری این دیدار مشخص نشده است.

سازمان لیگ امروز هم ساعت دقیق برگزاری دو مسابقه مرحله نیمه نهایی را به شرح زیر اعلام کرد. تیم‌ها از اکنون می‌توانند برای این رقابت حساس برنامه‌ریزی کنند.

غیبت سرخابی‌ها

دو تیم بزرگ و پرافتخار جام حذفی، اکنون خود را کنار رفته می‌بینند. اما از سوی دیگر برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کنند. استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی از مس رفسنجان شکست خورد و کنار رفت. پرسپولیس هم امروز در ضربات پنالتی به آلومینیوم اراک غافله را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

شنبه ۲۶ خرداد

سپاهان اصفهان – گل‌گهر سیرجان / ساعت  ۱۹:۴۵ / ورزشگاه: نقش جهان اصفهان

آلومینیوم اراک – مس رفسنجان / ساعت ۲۰ / ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *