ورزشی

ستاره صد میلیونی آرسنال مصدوم شد

ستاره صد میلیونی آرسنال مصدوم شد

در جریان بازی شب گذشته آرسنال با کریستال پالاس، ستاره صد میلیونی آرسنال مصدوم شد. آرتتا مدت زمانی دوری این بازیکن را مشخص کرد.

ستاره صد میلیونی آرسنال مصدوم شد

میکل آرتتا پس از مصدومیت رایس در پیروزی کریستال پالاس، درباره‌ی وضعیت او صحبت می‌کند. دکلان رایس در نیمه دوم پیروزی راحت 5-0 آرسنال کنار رفت. ظاهراً هافبک انگلیسی از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است.

به گزارش ورزشی، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال اعلام کرده است که دکلان رایس قبل خروج از زمین در بازی 5-0 مقابل کریستال پالاس، احساس گرفتگی در عضله خود داشت.

در حالی که توپچی ها سه گل جلوتر بودند و رایس زمین را ترک می‌کرد و دوربین ها متوجه شدند که هافبک در حال خروجی به عضله همی (مخفف همسترینگ در اصطلاح عامیانه) اشاره می‌کند.

در حالی که هواداران آرسنال پر از استرس و ترس بودند، آرتتا پس از بازی تایید کرد که خروج رایس صرفاً یک تصمیم محتاطانه بود.

آرتتا توضیح داد: «او احساس گرفتگی عضله داشت. نمی‌دانم چه عضله ای بود. اما وقتی در بازی 3 بر صفر جلو هستیم، مشخص است که نباید روی بازیکنان مهم‌مان ریسک کنیم.»

آرسنال همچنین گابریل ماگالهاس مدافع میانی خود را در اواخر بازی از دست داد. مدافع گلزن در دقیقه 81 زمین را ترک کرد. او در نهایت تسلیم آسیبی شد که در نیمه اول دید.

آرتتا فاش کرد: «او در نیمه اول کمی احساس ناراحتی می‌کرد. بنابراین لحظه مناسبی بود که او را از زمین خارج کنیم.»

بازی پر گل و درخشش مهاجمان آرسنال

بازی پر گل و درخشش مهاجمان آرسنال

گابریل در همان روز از روی یک کرنر، گل ابتدایی آرسنال را با ضربه سر به خانه زد و همچنین فکر کرد که گل دوم را به ثمر رسانده است. اما این تلاش در نهایت به عنوان یک گل به خودی توسط دین هندرسون، دروازه بان پالاس منجر شد.

آرتتا اعتراف کرد که از دیدن ضربات ایستگاهی که مدافعانش را تحت تاثیر قرار می دهند خوشحال است.

آرتتا گفت: واقعیت این است که ما در هفته گذشته کمتر از سایر جنبه‌های بازی ضربات ایستگاهی را تمرین کردیم. این زیبایی آن است. اما روی موارد مختلفی کار کردیم و اتفاق هم افتاد.

واقعاً از کلین شیت اول خوشحالم، چیزی که برای پیروزی در بازی‌ها با تعداد گل‌های زده کم داشتیم.

«[گابریل] توانایی بالایی دارد. زمان‌بندی و ارسال‌ها واقعاً ثابت بوده است. دیگرانی مانند ویلی [سالیبا] این ظرفیت را دارند که گل‌های بیشتری بزنند. ما کسی را نداریم که 30-40 تا گل برای ما بزند. بنابراین باید وظیفه گلزنی را به اشتراک بگذاریم. این کیفیت خوب تیم است.»

خروج از نسخه موبایل