ستاره مصدوم بارسلونا به تمرینات بازگشت

نفس راحت فلیک: بالاخره ستاره مصدوم بارسلونا به تمرینات بازگشت. پدری در جلسه تمرینی امروز بارسا حضور پیدا کرد. با گذشت دوره‌ی مصدومیت به تمرینات گروهی بازگشته است.

ستاره مصدوم بارسلونا به تمرینات بازگشت

به گزارش “ورزشی“، پدری یکی از بازیکنانی است که این روز‌ها بارسلونایی‌ها را هم‌چنان به آینده امیدوار نگه داشته است. با حضور افرادی مثل او، هواداران دوباره به درخشش ستاره‌های جوان در آکادمی این باشگاه امیدوار شده‌اند. عملکرد خوب این بازیکن از همان روزهای اول با تحسین بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان مواجه شد.

این بازیکن به همراه بازیکن جوان دیگر آکادمی یعنی گاوی توانست نقش مهمی را در خط میانی بارسا داشته باشد. بسیاری حتی این دو بازیکن را با ژاوی و اینیستا مقایسه کردند. البته مصدومیت‌های متعدد و طولانی برای هر دو بازیکن باعث شد بارسلونا روزهای سختی را بگذراند. به ویژه پدری که با انواع مختلف مصدومیت دسته و پنجه نرم می‌کرد.

این ستاره اسپانیایی توانست به اردوی تیم ملی کشورش برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ نیز دعوت شد و بازی کرد. اما در دیدار برابر آلمان در دقایق ابتدای دوباره دچار مصدومیت شد. از آن زمان دیگر نتوانسته‌بود در ترکیب بارسلونا حضور پیدا کند. در تمام این مدت مانند هم‌تیمی خود گاوی مشغول ریکاوری و آماده‌سازی برای بازگشت در فصل جدید بوده‌است.

زمان بازگشت پدری به ترکیب اصلی بارسلونا

زمان بازگشت پدری به ترکیب اصلی بارسلونا

اکنون رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که پدری در جلسه تمرینی امروز بارسلونا در کارهای گروهی در کنار سایر بازیکن حضور داشته است. که این خبر خیلی خوبی برای هانسی فلیک خواهد بود. هرچند او در برابر والنسیا در هفته اول رقابت‌های فصل جدید به میدان نخواهد رفت. اما می‌تواند در بازی هفته بعد برابر اتلتیک بیلبائو در ترکیب قرار بگیرد. هرچند ظاهراً شانس او برای بازی برابر والنسیا هم صفر نیست. ولی بارسلونا قصد ندارد روی سلامتی این بازیکن خود ریسک کند. بنابراین حداکثر زمان لازم برای ریکاوری او را صرف خواهد کرد.

Pooria
14 آگوست 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *