ستاره نیوکاسل به بایرن مونیخ می‌رود

توماس توخل، سرمربی بایرن علنا ​​تمایل خود برای جذب یک مدافع راست جدید را تایید کرد. احتمالاً ستاره نیوکاسل به بایرن مونیخ می‌رود.

خلاصه

توقف مذاکرات بر سر نوردی موکیله بازیکن PSG باعث شده تا بایرن به سمت تریپیه برود.

نیوکاسل با مشکلات ناشی از فیرپلی مالی مواجه است.

چندین گزارش جدید مدعی شده‌اند که بایرن مونیخ علاقه مند به عقد قرارداد برای جذب کیران تریپیه، مدافع راست نیوکاسل یونایتد است.

ستاره نیوکاسل به بایرن مونیخ می‌رود

به گزارش ورزشی، توماس توخل، سرمربی بایرن صراحتا به تمایل خود برای جذب یک مدافع راست جدید در این ماه اعتراف کرد. او در کنفرانس خبری به مطبوعات گفت: «ما به دنبال دفاع راستی هستیم که در دوئل‌ها تک به تک قوی باشد. کاملا در حال رصد بازار هستیم. اگر فرصتی خوبی در بازار پیدا شود، قطعاً از آن استفاده خواهیم کرد.»

نوردی موکیله از پاریس سن ژرمن هدف اصلی بایرن بود. اما به نظر می رسد مذاکرات بر سر انتقال در روزهای اخیر متوقف شده است. اکنون گزارش‌ها در انگلیس و آلمان از تریپیه به عنوان یک هدف جدید نام می برند.

اسکای آلمان ادعا می‌کند که نیوکاسل حاضر به جدایی تریپیه به صورت قرضی برای باقیمانده فصل است. این بهترین گزینه‌ی ممکن برای باوارایی‌هاست. زیرا آنها به دنبال پوشش در منطقه‌ای هستند که جای خالی مزروعی در آن حس می‌شود. نوصیر مزروعی در حالی حاضر، در جام ملت های آفریقا بازی می‌کند.

تریپیه از زمان ورود صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان به سنت جیمز پارک، کلید احیای نیوکاسل بوده است. اما این بازیکن 33 ساله وارد 18 ماه پایانی قراردادش شده و نیوکاسل فرصت محدودی دارد. بنابراین آن‌ها می‌خواهند تمام ارزی تریپیه را به پول نقد تبدیل کنند.

مشکلات فیرپلی مالی در نیوکاسل

مشکلات فیرپلی مالی در نیوکاسل

دارن ایلس، مدیرعامل نیوکاسل اخیراً مشکلات قوانین بازی جوانمردانه مالی در را تأیید کرد و پذیرفت که باشگاه به زودی مجبور به فروش بازیکنان خواهد شد تا پول مورد نیاز برای خرید‌های بعدی را تأمین کند.

ایلس گفت: «این قانون اساسی مالی در بازی است. باید به دنبال بهینه‌سازی ارزش بازیکن و کسب درآمد حداکثر از آن‌ها بود. فرضیه‌سازی دشوار است، اما اگر برای یکی از آن بازیکنان یک میلیارد پوند به ما پیشنهاد شود، هیچ‌کس نمی‌تواند مخالف منطقی بودن آن باشد.

«هر تصمیمی که می گیریم همیشه برای سود میان مدت و بلندمدت برای باشگاه خواهد بود. گفتن به طور خاص در مورد برخی بازیکنان دشوار است، اما می توانم بگویم که اگر قرار است به جایی که می خواهیم برسیم. گاهی اوقات لازم است بازیکنان خود را مبادله کنید.»

دفاع راست یکی از پست‌هایی است که نیوکاسل در آن وضعیت خوبی دارد. سرخابی ها در طول تابستان نزدیک به 40 میلیون پوند خرج کردند تا تینو لیورامنتو 21 ساله را از ساوتهمپتون به خدمت بگیرند، اما فارغ التحصیل آکادمی چلسی به دلیل حضور تریپیه جلوتر از او، بیشتر نیمکت نشین بوده است.

Pooria
20 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *