ورزشی

سرمربی استقلال در برابر النصر چه کسی است؟

سرمربی استقلال در برابر النصر چه کسی است؟

موسیمانه به دبی خواهد رفت. اما برابر النصر نخواهد بود. سرمربی استقلال در برابر النصر چه کسی است؟

سرمربی استقلال در برابر النصر

باشگاه استقلال اعلام کرد سرمربی آفریقایی این تیم در امارات حاضر خواهد شد. البته مسئولیت فنی تیم مقابل النصر بر عهده‌ی سهراب بختیاری‌زاده است. سرمربی آفریقایی فقط بازی را نظاره‌گر خواهد بود.

به گزارش وب سایت ورزشی، باشگاه استقلال شب پیش از پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی جدید رونمایی کرده کرد. حالا امشب طی اطلاعیه‌ای توضیحاتی را پیرامون زمان حضور این سرمربی و دستیارانش در اردوی آبی‌ها و معارفه رسمی آنها ارائه داد.

در اطلاعیه باشگاه استقلال ذکر شده است: «به اطلاع هواداران محترم باشگاه بزرگ استقلال می‌رسانیم، همانطور که مدیریت باشگاه استقلال و اعضای هیئت مدیره وعده داده بودند، بعد از بررسی‌های فراوان و نظرخواهی از کارشناسان و پیشکسوتان محترم، بالاخره آقای پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان استقلال معرفی شد. این انتخاب به دلیل کارنامه و رزومه ایشان انجام گرفت. امید است در آینده کادر فنی استقلال بتوانند موجبات موفقیت‌های بزرگ و رضایتمندی هواداران استقلال را فراهم کند. می‌خواهیم بتوانیم دوباره قدرت حقیقی استقلال را در میادین داخلی و بین‌المللی نمایش دهیم.»

در اطلاعیه باشگاه استقلال درباره زمان شروع به کار رسمی موسیمانه مطالبی نوشته شده است. «در رابطه با زمان شروع به همکاری سرمربی جدید و اعضای کادر فنی استقلال نیز مطالبی شایان ذکر است. با هنایت به برگزاری بازی استقلال النصر در کشور امارات، و پرواز کاروان استقلال به دبی، آقای پیتسو موسیمانه، به همراه اعضای کادر فنی خود در دبی به کاروان تیم ملحق می‌شود. از نزدیک بازی استقلال النصر در چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان را حضوری در ورزشگاه دنبال خواهد کرد

هدایت استقلال توسط بختیاری‌زاده

هدایت استقلال توسط بختیاری‌زاده

موضوع بعدی در رابطه با نیمکت استقلال برابر النصر است. آبی‌ها مقابل النصر توسط سهراب بختیاری‌زاده هدایت خواهند شد. باشگاه در این باره نیز مطالبی را عنوان کرده است. «بر اساس توافق صورت گرفته با سرمربی جدید، قرار است مسئولیت فنی این بازی همچنان در اختیار آقای سهراب بختیاری زاده و کادر کنونی استقلال باشد. بعد از پایان مسابقه، کادر فنی جدید به همراه بازیکنان و سایر اعضای کادر فنی به تهران باز می‌گردد و فعالیت رسمی خود را با استقلال در تهران شروع خواهد کرد.»

معارفه‌ی سرمربی جدید

زمان معارفه موسیمانه نیز اعلام شده است: «پس از بازگشت کاروان استقلال از سفر به امارات، مراسم معارفه آقای موسیمانه در تهران صورت خواهد پذیرفت. زمان و مکان این نشست خبری متعاقبا به اطلاع همگان خواهد رسید. امید است با انتخاب سرمربی محترم کادر فنی استقلال با همراهی و حمایت هواداران شاهد اتفاقات خوب برای استقلال باشیم. امید است دوباره باشگاه را به روزهای اوج خود برگردانیم. همدل و متحد برای استقلال».

خروج از نسخه موبایل