شایعه نقل و انتقالاتی:‌ آیا کاسمیر به گالاتاسرای می‌رود؟

پس از بازی برابر لیورپول، انتقادات از کاسمیرو بیش از پیش افزایش یافته‌است. آیا کاسمیر به گالاتاسرای می‌رود؟ بحثی که اخیراً در رابطه با این بازیکن داغ شده است.

خلاصه خبر

کاسمیرو با انتقال غیرمنتظره به گالاتاساری مرتبط است

هافبک منچستریونایتد پس از نمایش ناامیدکننده مقابل لیورپول مورد انتقاد قرار گرفت.

برزیلی مشتاق است برای آینده خود در اولدترافورد سخت‌تر بجنگد.

آیا کاسمیر به گالاتاسرای می‌رود؟

به گزارش ورزشی، کاسمیرو مصمم است برای آینده خود در منچستریونایتد بجنگد. این بازیکن قصد دارد در روزهای آینده هرگونه انتقال به غول ترکیه‌ای گالاتاسرای را رد کند.

این هافبک کهنه کار فصل گذشته به دلیل یک سری عملکرد ضعیف مورد انتقاد قرار گرفت. به ویژه پس از شکست 3-0 یونایتد مقابل لیورپول، که در آن پس از دو اشتباه منجر به گلزنی در نیمه دوم تعویض شد. پس از آن او خود را به شدت مورد وارسی قرار داد.

گزارش‌های ترکیه که بعداً توسط تایمز حمایت شد، ادعا کرد که گالاتاسرای قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خود در 13 سپتامبر، یک حرکت شوک‌آور برای کاسمیرو ترتیب داده است.

با این حال، کاسمیرو، به گفته‌ی دیلی میل، علاقه‌ای به وقت‌گذاشتن برای دوران حرفه‌ای خود مانند روزهای مادرید در یونایتد ندارد. این بازیکن 32 ساله که از دوران حضورش در رئال مادرید 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه خود دارد. او اکنون می‌خواهد شهرت خود را بازسازی و بار دیگر خود را در اولدترافورد ثابت کند.

قرارداد کاسمیرو با شیاطین سرخ چگونه است؟

قرارداد کاسمیرو با شیاطین سرخ چگونه است؟

یونایتد برای کاسمیرو که هنوز 18 ماه از قراردادش با 375000 پوند در هفته باقی‌مانده است، آماده پیشنهادات است. البته اما شیاطین سرخ هنوز هیچ علاقه خاصی از تیمی دریافت نکرده‌اند.

فشار روی شانه های کاسمیرو پس از کنار گذاشته‌شدن او از تیم برزیل در کوپا آمریکا در تابستان هم‌چنان جاری است. سرمربی برزیل، دوریوال جونیور این هافبک را برای بازی‌های بین‌المللی سپتامبر فراخوان نکرده است.

در سطح باشگاهی، یونایتد در اواخر تابستان برای مانوئل اوگارته از پاریس سن ژرمن هزینه زیادی کرد. هافبک دفاعی 23 ساله جایگزین طولانی مدت کاسمیرو است. با توجه با وضعیت کاسمیرو،‌حضور او رقابت را برای بازی در این فصل افزایش خواهد داد.

Pooria
5 سپتامبر 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *