شوک به لیورپول: صلاح به الهلال می‌رود!

به ادعای برخی رسانه‌های عربستانی، محمد صلاح به الهال می‌رود. به گزارش این رسانه‌ها، توافق با الهلال حاصل شده است. اگر این شایعه حقیقت پیدا کند، شوک بزرگی به فصل خوب لیورپول وارد خواهد شد.

شوک به لیورپول: صلاح به الهلال می‌رود

به گزارش ورزشی، درخشش صلاح در لیورپول که به رسم عادی او در سال‌های اخیر تبدیل شده است، این فصل نیز ادامه‌دار بوده است. صلاح تأثیر مهمی در صدرنشینی این فصل لیورپول در لیگ برتر دارد.

این بازیکن در سال‌های اخیر خواهان زیادی داشته است. باشگاه‌های اروپایی مختلفی همیشه او را زیر نظر دارند. اما در حال حال، در قرمزهای مرسی ساید ماند و با آنها به کارش ادامه داد.

اما حالا ظاهراً تجربه بازی در لیگ عربستان و دریافت دستمزدهای هنگفت یا حتی هر دلیل دیگری، او را از لیگ برتر دور خواهد کرد. اکنون او می‌خواهد تصمیمی متفاوت با سال‌های اخیر اتخاذ کند.

به گزارش روزنامه الریاضیه عربستان، الاتحاد اخیراً مذاکراتی با صلاح داشته است. آن‌ها توانسته‌اند صلاح را برای حضور در لیگ حرفه‌ای عربستان متقاعد کنند.

این در شرایطی است که در پنجره تابستانی گذشته، لیورپول پیشنهاد هنگفت و باورنکردنی الاتحاد برای جذب این بازیکن را قبول نکرد. اما امسال اوضاع متفاوت است. قرارداد صلاح با لیورپول در سال 2025 به پایان می‌رسد. لذا تابستان آینده احتمالاً آخرین فرصت فروش او خواهد بود. فروش بازیکن، معمولاً بهتر از خروج او به صورت آزاد است. در رابطه با ستاره‌ی پرطرفداری مثل صلاح، این موضوع قطعاً شدیدتر صدق می‌کند.

محمد صلاح اکنون کجاست؟

محمد صلاح اکنون کجاست؟

به موازات جام ملت‌های آسیا، جام ملت‌های آفریقا نیز در جریان است. محمد صلاح مصری اکنون به عنوان کاپیتان، تیمش را در این رقابت‌ها هدایت می‌کند. مصر در بازی اول مرحله‌ی گروهی، مقابل موزامبیک قرار گرفت و به تساوی 2-2 دست پیدا کرد. در این بازی، محمد صلاح با یک گل و یک پاس گل، ستاره‌ی اول تیمش بود.

Pooria
17 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *