ورزشی

شوک به لیورپول: محمد صلاح مصدوم شد (عکس)

شوک به لیورپول: محمد صلاح مصدوم شد (عکس)

کابوس لیورپولی‌ها به حقیقت پیوست. در جریان بازی تیم ملی مصر و غنا، کاپیتان مصر محمد صلاح مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد.

محمد صلاح مصدوم شد

به گزارش وب سایت «ورزشی»، با شروع جام ملت‌های آفریقا، محمد صلاح، ستاره اول لیورپول، قرمزها را برای همراهی تیم ملی کشورش ترک کرد. در کنار او اندو، هافبک ژاپنی این تیم نیز برای شرکت در جام ملت‌های آسیا به تیم ملی کشورش پیوست.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، درباره این اتفاق به شوخی گفت امیدوار است تیم‌های ژاپن و مصر در همان مرحله گروهی حذف شوند تا ستاره‌هایش سریع‌تر به تیم باز گردند.

البته رویای کلوپ بعید است رخ دهد. ولی اتفاق دیشب کابوسی بود که به حقیقت پیوست.. تیم ملی مصر در دومین بازی مرحله گروهی، شب گذشته برابر غنا قرار گرفت. در دقیقه ۱+۴۵ صلاح ناگهان پایش را گرفت و نقش بر زمین شد.

کادر پزشکی مضر او را معاینه کردند و به‌نظر می‌رسید مشکلی وجود نداشته باشد. اما ثانیه‌هایی بعد او درخواست تعویض داد و ستاره لیورپول در دقیقه ۲+۴۵ از بازی خارج شد. مصطفی فتحی به جای او به زمین بازی داد.

مصدومیت محمد صلاح چیست؟

مصدومیت محمد صلاح چیست؟

بر اساس اولین معاینات، به‌نظر می‌رسد مصدومیت صلاح از ناحیه همسترینگ است، اما هنوز میزان مصدومیت و دوری از نامشخص است.

ویتوریا، مربی مصر در مورد مصدومیت صلاح اعلام کرد که هنوز میزان مصدومیت مشخص نیست. وی افزود: «امیدواریم مشکل او جدی نباشد. هنوز نمی‌دانیم مصدومیت او به چه شدتی است. امیدوارم مشکل بزرگی نباشد. اما حتما مهم بود که درخواست تعویض داد. فعلاً باید منتظر بمانیم.»

ویتوریا ادامه داد: «از نظر زمان‌بندی برای ما سخت بود. چون در نیمه دوم، ما فقط می‌توانستیم دو تعویض انجام دهیم. برای اعلام میزان مصدومیت صلاح کمی زود است. فکر می‌کنم خطرناک نیست، اما امیدواریم خیلی سریع بازگردد.»

تیم ملی مصر در حال حاضر با دو امتیاز در رده دوم گروه دوم قرار دارد.

خروج از نسخه موبایل