ورزشی

صحبت‌های عجیب نادال درباره اوپن آمریکا

صحبت‌های عجیب نادال درباره اوپن آمریکا

رافائل نادال اعلامیه غیرمنتظره ای درباره حضورش در اوپن آمریکا اعلام کرد. در این پست، درباره صحبت‌های عجیب نادال درباره اوپن آمریکا می‌خوانید.

صحبت‌های عجیب نادال درباره اوپن آمریکا

به گزارش ورزشی، رافائل نادال ، اسطوره اسپانیایی تنیس ، در بازی های المپیک 2024 پاریس شرکت کرد. اما گفت که 100 درصد احساس آمادگی ندارد. در انفرادی، او توسط رقیب دیرینه‌اش نواک جوکوویچ در دور دوم حذف شد. رافا در حالی که در یک چهارم نهایی در کنار کارلوس آلکاراز جوان بازی می کرد، در بازی های دوبل هم شکست خورد. نادال در 38 سالگی طرفداران این ورزش را در سراسر جهان برای بازنشستگی اجتناب ناپذیر خود آماده می‌کند. چیزی که به زودی رخ خواهد داد. در حال حاضر، ما باید با عدم حضور او در تورنمنت بزرگ بعدی سال بعد از المپیک تابستانی مقابله کنیم. رافا پس از شکست برای کسب مدال در این بازی های المپیک، تصمیم گرفت تا به طرفدارانش اطلاع دهد که قدم بعدی در این حرفه او چه خواهد بود.

رافائل نادال تورنمنت مهم ATP را از دست داد

رافائل نادال تورنمنت مهم ATP را از دست داد

رافا برای بسیاری از فالوورهایش پیامی نوشت تا بدانند که مراحل بعدی او در سال 2024 چه خواهد بود. او تایید کرد که دلیل توقف او به دلیل مصدومیتی است که در حال حاضر از آن رنج می‌برد. اگرچه او مشخص نکرد که چه مشکلاتی دارد. اما گفت که نمی تواند 100% باشد. بنابراین تصمیم گرفت که انصراف دهد. او نوشت: “سلام به همه، نوشتن امروز برای این است که به شما بچه‌ها اطلاع دهم که من تصمیم گرفته‌ام در مسابقات آزاد US امسال جایی که خاطرات شگفت انگیزی در آن دارم شرکت نکنم. من آن بازی‌های پرتکاپو و ویژه شبانه در نیویورک را از دست خواهم داد. چرا که فکر نمی‌کنم این بار بتوانم 100% خودم را ارائه دهم.

نادال، پادشاه رولان گاروس

ما از قبل می‌دانیم که رافائل نادال را پادشاه رولان گاروس می‌دانند. او در طول دوران حرفه ای خود، 14 بار قهرمان مسابقات آزاد فرانسه شد. دومین تورنمنتی که او بیشترین برد را کسب کرد، مسابقات آزاد آمریکا در شهر نیویورک است. رافائل نادال در مجموع چهار بار این جام را به دست آورد. این کاملا طبیعی است که او به خاطر از دست دادن آن احساس وحشتناکی می‌کند. آخرین سالی که رافا در این مسابقات قهرمان شد، در سال 2019 بود، درست قبل از همه گیری جهانی. هنوز پایان راه برای نادال نیست، اما بسیار نزدیک است.

خروج از نسخه موبایل