عربستان دو ستاره‌ی لیورپول را می‌خواهد

باز هم پایان فصل و باز بلندپروازی عربستانی‌ها: عربستان دو ستاره‌ی لیورپول را می‌خواهد. آن‌ها به دنبال تقویت بیش‌تر لیگ خود هستند.

خلاصه خبر

چند بازیکن لیورپول در رادار مقامات سعودی برای پنجره تابستانی هستند.

محمد صلاح همچنان هدف اصلی لیگ عربستان است.

آلیسون، لوئیس دیاز و جو گومز همگی در لیست عربستانی‌ها هستند.

عربستان دو ستاره‌ی لیورپول را می‌خواهد

به گزارش ورزشی، مقامات لیگ حرفه ای عربستان در تابستان امسال به دنبال انتقال دو ستاره لیورپول، لوئیس دیاز و جو گومز هستند.

قرمزها در تابستان گذشته هر دو فابینیو و جوردن هندرسون را به عربستان سعودی از دست دادند. حالا این بار باید بیشتر مراقب باشند. چرا که محمد صلاح وینگر این تیم همچنان در میان اهداف اصلی مقامات لیگ قرار دارد.

دروازه بان آلیسون نیز برای انتقال احتمالی به خاورمیانه در نظر گرفته شده‌است. اکنون دیلی میل هم دیاز و هم گومز را به فهرست نهایی اضافه کرده است.

جوان‌گرایی در دستور کار لیگ حرفه‌ای عربستان

جوان‌گرایی در دستور کار لیگ حرفه‌ای عربستان

ادعا می‌شود که مقامات سعودی به دنبال تغییر استراتژی نقل و انتقالات خود در تابستان امسال هستند. آن‌ها از جذب بازیکنان مسن‌تر به نفع استعدادهای جوان‌تر که هنوز در اوج دوران حرفه‌ای خود هستند، صرف‌نظر خواهند کرد.

دیاز و گومز، هر دو 27 ساله، به عنوان اهداف قابل قبولی در نظر گرفته می شوند که پس از کناره گیری یورگن کلوپ به عنوان سرمربی، وارد تابستانی پر از عدم اطمینان در آنفیلد می شوند.

آینده دیاز امسال موضوع گمانه‌زنی‌هایی بوده‌است. در حالی که قرارداد او هنوز سه سال باقی مانده است. اما بسیاری ادعا می‌کنند که ملی‌پوش کلمبیایی اکنون در نقطه ای است که باید در مورد آینده‌ی او تصمیم‌گیری شود. لیورپول ممکن است وسوسه شود که با قیمت مناسب پول نقد کند.

بر اساس گزارش‌ها ، لیورپول دیاز را حدود 75 میلیون پوند ارزیابی می‌کند.

در مورد گومز، این مدافع همه فن حریف تابستان گذشته هدف عربستان بود. اما تمایلی به جدایی نداشت. زیرا کلوپ می خواست او را در خط دفاعی نگه دارد. او در نهایت 51 بازی در تمام رقابت‌ها انجام داد. تقریباً به همان تعداد دقیقه بازی کرد که در دو فصل گذشته بازی کرده‌بود.

در حالی که سه سال از قرارداد او باقی مانده‌است، لیورپول نیازی به تصمیم‌گیری ناخواسته ندارد. اگرچه خواسته های هر دو بازیکن می تواند نقش مهمی در تعیین سرنوشت آنها در تابستان امسال داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *