عکس تکان دهنده از پله

عکس تکان دهنده از پله ، دختر پله بنام کلی ناسیمنتو گفت که ما هنوز در بیمارستان هستیم و داریم واقعا می جنگیم و ایمان داریم که اتفاق های خوبی می افتد. او در ادامه عکسی از پله افسانه ای منتشر کرد.

عکس تکان دهنده از پله

به گزارش سایت “ورزشی” Pele یکی از برترین اسطوره های فوتبال دنیا از 29 نوامبر در بیمارستان سائوپائولو بستری است.

او در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی رقابت های قطر 2022، مسابقات را از بیمارستان دنبال می کرد. از طریق شبکه های اجتماعی آنچه را که در استادیوم قطر می گذشت واکنش نشان می داد. خانواده اش در ایام کریسمس و عید در کنارش مانده اند.

پسر پله یعنی ادینیو به همراه خواهرهایش از محل سکونت به برزیل پرواز کرد و امشب نیز در محل بیمارستان حضور دارد.

دختر پله عکس تکان دهنده ای از او در بیمارستان منتشر کرد

بنابر گفته های رسانه های برزیلی او میخواست در جشن کریسمس از بیمارستان مرخص شود و به خانه بازگردد. اصلا دوست نداشت بر روی تخت بیمارستان بماند. به دلیل وخامت اخیر شرایط سلامتی اش، پزشکان اجازه ترخیص را صادر نکرده اند.

البته برنامه سلطان فوتبال دنیا این بود که شب کریسمس مرخص می شود و به خانه اش باز می گردد. ولی با توجه به معاینات بالینی که بر روی پله انجام شد. پزشک ها به این نتیجه رسیده اند که فعلا باید تحت مراقبت دائمی پزشکان باشد.

عکس تکان دهنده از پله
عکس تکان دهنده از پله

شادابی پله در روزهای جام جهانی

بر این اساس روزنامه استادائو گزارش داد که پله وضعیتش روز به روز بدتر می شود و حالت تهوع و سرگیجه باعث شد تا فعلا در بیمارستان باقی بماند. در حالی که پله بخش مهمی از جام جهانی را از بیمارستان تماشا می کرد. شرایط بدنی اش نیز بهبود مناسبی پیدا کرده بود. استادائو روزنامه برزیلی گفت که کادر درمان بیمارستان آلبرت انیشتین نیز گفتند از نزدیک شاهد خوشحالی شدید پله از گلزنی نیمار با پیروزی های تیم برزیل بوده ایم. پله افسانه ای از درخشش مسی و بالای سر بردن جام قهرمانی توسط او نیز بسیار خوشحال شد.

دختر پله عکس تکان دهنده ای از او در بیمارستان منتشر کرد
دختر پله عکس تکان دهنده ای از او در بیمارستان منتشر کرد

وضعیت وخیم تر پله در روزهای کریسمس

حالا که همه انتظار داشتند پله از بیمارستان مرخص شود. به دلیل دستور پزشکان فعلا باید امسال عید کریسمس را نیز در بیمارستان بماند. او که حالا از تخت بیمارستان یک پیام برای مردم برزیل منتشر کرد و نوشت: ” کریسمس مبارک”. برای همه آرزوی سلامتی و تندرستی از خداوند دارم.

کلی ناسیمنتو دختر پله نیز روز جمعه یک عکس از او در اینستاگرام قرار داد که او را در آغوش پدرش در اتاق بیمارستان نشان داد. او به میلیون ها طرفدار سلطان اطلاع داد که با دیگر اعضای خانواده اش در کنار پله حضور دارد و از همه خواست برای پله افسانه فوتبال دنیا دعا کنند.

عکس جدید پله در بیمارستان آلبرت انیشتین
عکس جدید پله در بیمارستان آلبرت انیشتین

گزارش کلینیک بیمارستان از شرایط پله

در یک گزارش جدید از بیمارستان و کلینیک آلبرت انیشتین آمده است که: ادسون آرانتس دوناسیمنتو علائمی از گسترش سرطان را دارد. نشانه هایی که باعث شدند تا از کار افتادگی عملکرد قلب و کلیه را نمایش دهد. این گزارش توسط چندین پزشک متخصص بیمارستان نظیر فابیو نصری متخصص سرطان شناس امضاء شده است. البته قبلا تشخیص ابتلای سرطان اسطوره فوتبال دنیا به سرطان روده بزرگ در سال 2021 رخ داد و پله از آن زمان تحت مداوا است. امیدواریم این فوتبالیست افسانه ای و مهربان هرچه سریعتر بهبود یابد.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
25 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *