غول‌های ایتالیایی به دنبال ستاره دورتموند

متس هوملس، ستاره بوروسیا دورتموند، قرار است تابستان این باشگاه را ترک کند. حالا غول‌های ایتالیایی به دنبال ستاره دورتموند هستند. دو تیم سری آ به شدت به انتقال این مدافع به تیم خود علاقه‌مند هستند.

غول‌های ایتالیایی به دنبال ستاره دورتموند

به گزارش وب سایت “ورزشی“، هوملس در یک دهه اخیر یکی از مدافعان میانی توانمند و تاثیرگذار بوده است. او چه در دورتموند و بایرن مونیخ خوش درخشیده‌است. حتی آمار گلزنی خوبی دارد. قرارداد این بازیکن آلمانی با دورتموند در این تابستان تمام می‌شود. با این حال، هنوز مشخص نیست تیم بعدی او کجا خواهد بود.

طبق گزارش بیلد، آینده هوملس همچنان نامعلوم است. او حتی ممکن است از فوتبال بازنشسته شود. یا حتی با دورتموند تمدید کند و یا جدا شود. با این وجود، این گزارش اضافه می‌کند که از آنجا که میلان و یوونتوس برای تقویت تیم خود برای فصل آینده و رقابت برای کسب عنوان قهرمانی سری آ در تلاشند، به انتقال این مدافع با تجربه بسیار اصرار دارند.

وقتی هوملس و دورتموند در اول ژوئن در فینال لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید بروند، این دومین فرصت هوملس برای قهرمانی اروپا است. و به احتمال زیاد، آخرین فرصت برای کسب این عنوان قهرمانی با زنبورها.

آینده‌ی هوملس در دستان رئال مادرید

آینده‌ی هوملس در دستان رئال مادرید

این مدافع ملی‌پوش آلمان برای تصمیم نهایی خود تا بعد از فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید صبر می‌کند. نتیجه این بازی می‌تواند به تصمیم او برای آینده کمک زیادی کند. در آن زمان، مذاکرات نهایی میان هوملس، پدر و مدیر برنامه هایش، و سیاستین کل، مدیر ورزشی دورتموند، انجام می‌شود. امکان تمدید قرارداد هوملس با دورتموند برای حداقل یک فصل دیگر نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *