فوری؛ تن‌هاگ از منچستریونایتد اخراج شد

تن‌هاگ از منچستریونایتد اخراج شد. تن‌هاگ پس از فینال یونایتد و سیتی در روز شنبه از شیاطین سرخ خداحافظی می‌کند.

خلاصه خبر

منچستریونایتد در مورد آینده اریک تن‌هاگ به عنوان سرمربی تصمیم می‌گیرد.

شیاطین سرخ در دومین فصل حضور خود در لیگ برتر، لنگ لنگان به مقام هشتم رسیدند.

باشگاه تنها با پیروزی مقابل من سیتی در فینال جام حذفی می‌تواند به اروپا راه یابد.

فوری؛ تن‌هاگ از منچستریونایتد اخراج شد

طبق گزارش ورزشی، منچستریونایتد تصمیم گرفته است که اریک تن هاگ، سرمربی خود را پس از فینال جام حذفی روز شنبه اخراج کند.

این مرد هلندی در دومین فصل سرمربیگری خود در اولدترافورد با بررسی های زیادی در مورد آینده خود مواجه شده‌استاو تیمی را که آسیب دیده بود را به رده هشتم لیگ برتر رساند.

هیچ رقابت اروپایی در فصل 2024/25 در یونایتد وجود نخواهد داشت. مگر اینکه روز شنبه منچسترسیتی را شکست دهند. اما گاردین می‌نویسد که پیروزی برای ماندن تن هاگ در کارش کافی نیست.

شیاطین سرخ پیش از این در حال جست‌وجوی بازار برای جایگزینی برای سرمربی سابق آژاکس بوده‌اند. آنها با کیران مک کنا، مدیر ایپسویچ تاون که در کنار مائوریسیو پوچتینو، توماس فرانک و توماس توچل نیز در فهرست جانشینان احتمالی حضور دارد، مذاکره کرده‌اند .

پوچتینو که به تازگی جدایی خود از چلسی را پس از یک فصل تایید کرده‌است. گفته می‌شود که در مورد جای خالی احتمالی در یونایتد هشدار داده شده‌است.

پس از شروع دشوار زندگی در یونایتد، تن‌هاگ در اولین سال خود شرایط را تغییر داد. این باشگاه را به مقام سوم لیگ و جام کارابائو رساند. اولین جام نقره آنها در شش سال گذشته.

مک کنا یا پوچتینو جایگزین تن‌هاگ در اولدترافورد می‌شود؟

مک کنا یا پوچتینو جایگزین تن‌هاگ در اولدترافورد می‌شود؟

بلاتکلیفی در مورد مالکیت باشگاه، عملکرد تیم را در اوایل رقابت‌ها تحت تأثیر قرار داد.  در نتیجه تلاش‌های بدی در لیگ قهرمانان انجام ددند. تا جایی که آنها در انتهای گروه خود قرار گرفتند.

تن هاگ به دلیل مصدومیت‌های گسترده در سراسر تیمش، در درجه اول در دفاع، دچار مشکل شده است. از سوی دیگر، مدیریت و تاکتیک‌های درون بازی تن هاگ پس از برخی عملکردهای بی‌تفاوت در فصل 2023/24 مورد انتقاد قرار گرفته‌است.

این مربی 54 ساله هنوز هم می‌تواند از لوئیس فن خال، سرمربی سابق و هموطن یونایتد در قهرمانی جام حذفی در آخرین بازی خود به عنوان سرمربی، تقلید کند. اما رکورد اخیر آنها در برابر سیتی باعث می شود که این دستاورد بسیار سخت باشد. شیاطین سرخ در 4 دیدار از 5 دیدار اخیر بین رقبای محلی شکست خورده‌اند. از جمله دو درگیری لیگ این فصل که با نتیجه 6-1 در مجموع به پیراهن پپ گواردیولا خاتمه یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *