ورزشی

فوری؛ تیم بعدی ویکتور اوسیمن مشخص شد

فوری؛ تیم بعدی ویکتور اوسیمن مشخص شد

ویکتور اوسیمن تصمیم گرفت که به کدام باشگاه بپیوندد. زیرا آرسنال و چلسی در خطر از دست دادن مهاجم اند. تیم بعدی ویکتور اوسیمن کجاست؟

بر اساس یک گزارش جدید، ویکتور اوسیمن می خواهد در تابستان امسال به جای انتقال به آرسنال یا چلسی، به پاری سن ژرمن بپیوندد.

خلاصه خبر

باشگاه های لندن با اوسیمن لینک شدند

مهاجم بند فسخ 130 میلیون یورویی دارد

اوسیمن خواهان تعویض پاریس سن ژرمن است

تیم بعدی ویکتور اوسیمن مشخص شد

آرسنال و چلسی هر دو با تلاش برای جذب اوسیمن قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه قرار گرفته اند. ستاره ناپولی تابستان گذشته قرارداد جدیدی را با بند فسخ 130 میلیون یورویی (110 میلیون پوند/145 میلیون دلار) امضا کرد. اما هیچ باشگاهی تاکنون تمایلی برای اجرای آن نشان نداده است. طبق گزارش لا گازتا د لا اسپور، PSG تابستان گذشته به اوسیمن علاقه مند بود. مهاجم مایل است به شرط ارائه پیشنهاد جدید، این انتقال را انجام دهد .

تصویر بزرگتر

تصویر بزرگتر

آرسنال در پس زمینه هنوز شناور است. زیرا آنها همچنان وضعیت اوسیمن را زیر نظر دارند. در حالی که چلسی فقط پیشنهاد قرضی را ارائه کرده است. چیزی که ناپولی مایل به قبول آن نیست. در حالی که پاری سن ژرمن می تواند پیشنهادی را در این هفته ارائه کند، انتظار می رود که این پیشنهاد کمتر از حداقل تقاضای 100 میلیون یورویی ناپولی (85 میلیون پوند/112 میلیون دلار) باشد. این احتمال وجود دارد که اوسیمن به سادگی مجبور شود در ایتالیا بماند.

آیا می دانستید؟

اوسیمن دوست دارد به PSG بپیوندد. زیرا آنها لوئیس کامپوس را به خدمت گرفته اند. مردی که او او را “پدر فوتبالی” خود می‌داند. کامپوس در سال 2019 لیل را تحت فشار قرار داد تا اوسیمن را به خدمت بگیرد. ممکن است باعث تعقیب PSG شود.

بعد چه؟

ناپولی در بازی بعدی روز یکشنبه مقابل بولونیا در سری آ قرار دارد. آنها فصل خود را با شکست ناامیدکننده 3-0 مقابل هلاس ورونا آغاز کردند.

خروج از نسخه موبایل