فوری؛ سرمربی جدید صنعت نفت آبادان از اصفهان آمد!

پس از عدم توافق با وینفرد شفرد آلمانی، اکنون سرمربی جدید صنعت نفت آبادان انتخاب و به زودی به طور رسمی معرفی می‌شود. خطیبی و منصوریان دو گزینه‌ی دیگر این تیم آبادانی بودند.

سرمربی جدید صنعت نفت آبادان: محرم نویدکیا

به گزارش ورزشی، باشگاه صنعت نفت آبادان که پس از قطع همکاری با عبدالله ویسی سراغ وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال رفت. اما روند ثبت قرارداد به خوبی پیش نرفت. با منتفی شدن حضور شفر روی نیکت این تیم، صنعت نفت دوباره رو به گزینه‌های داخلی آورد. این تیم در نهایت برای انتخاب محرم نویدکیا به جمع‌بندی رسید.

محرم نویدکیا که تجربه مربی‌گری سپاهان و قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد، حالا تیم زردپوش دیگری را بر عهده خواهد گرفت.

صنعت نفت آبادان گزینه‌های مختلفی مثل محرم نویدکیا، رسول خطیبی، علیرضا منصوریان و … را روی میز داشت. در نهایت محرم انتخاب و توافق به زودی اعلام می‌شود.

نویدکیا روز سه‌شنبه در آبادان برای جلسه نهایی حاضر شد و با آن‌ها توافق نهایی رسید. باشگاه صنعت نفت آبادان مدت‌ها به دنبال همکاری با محرم نویدکیا بود. حالا این فرصت پیش آمده و کاپیتان و سرمربی سابق سپاهان تصمیم گرفت با موافقت خانواده‌اش به آبادان سفر کند تا سرمربی‌گری این تیم جنوبی را برعهده بگیرد.

آیا نویدکیا می‌تواند روزهای خوب را به آبادان بازگرداند؟

آیا نویدکیا می‌تواند روزهای خوب را به آبادان بازگرداند؟

نویدکیا در دوران بازی و شروع سرمربیگری شرایط خوبی از نظر زیرساختی و حمایت باشگاه از سوی سپاهان دریافت کرد و قهرمانی لیگ را برای تیمش به ارمغان آورد. اما حضورش در صنعت نفت کاملا متفاوت از تیم زردپوش اصفهانی خواهد بود.

محرم در حالی هدایت صنعت نفت را پذیرفته که این تیم 11 امتیازی و در جایگاه چهاردهم جدول لیگ برتر و در منطقه سقوط است. اما نویدکیا امید زیادی دارد تا برنامه‌ی او، روزهای خوب را به این تیم باز گرداند.

Pooria
17 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *