فوری؛ نواک جوکوویچ از رولان گاروس کناره‌گیری کرد

نواک جوکوویچ از رولان گاروس کناره‌گیری کرد. صربستانی پس از تصویربرداری MRI متوجه مصدومیت شدید از ناحیه زانو شد. ادامه‌ی این مسابقات به صلاح سلامت این بازیکن نیست.

نواک جوکوویچ از رولان گاروس کناره‌گیری کرد

به گزارش ورزشی، نواک جوکوویچ دیروز پس از پیروزی در دومین مسابقه پنج ست خود در رولان گاروس اعتراف کرد که از مشکلات زانو رنج می‌برد. مصدومیت او پس از لیز خوردن در بازی با فرانسیسکو سروندولو به دلیل کمبود خاک روی کورت فیلیپ شاتریه بدتر هم شد.

جوکوویچ سپس ریکاوری خود را شروع کرد. او میخواست روز چهارشنبه در برابر کاسپر رود به میدان برود. او در تمرین روز سه شنبه در زمین «بوی د بولونیه» دیده‌نشد. نوله از آن زمان تایید کرد که از پارگی مینیسک زانوی خود رنج می‌برد. به همین خاطر از ادامه مسابقات انصراف داد.

شماره یک جهان از دست رفت

شماره یک جهان از دست رفت

در نتیجه، او این عنوان را بدون بازی از دست می‌دهد. این به معنای از دست‌دادن 1600 امتیاز است. بنابراین جک سینر بیست و نهمین شماره 1 جدید در رده بندی ATP در روز دوشنبه 10 ژوئن خواهد بود. حتی کارلوس آلکاراز می‌تواند جوکوویچ را در صورتی که جام تفنگداران را در روز یکشنبه بلند کند، سبقت بگیرد.

جوکوویچ امیدوار است برای بازگشت خود در فصل چمن، که با ویمبلدون (۱ تا ۱۴ ژوئیه) به پایان می رسد، آماده باشد. او فینالیست مسابقه ۲۰۲۳ مقابل کارلوس آلکاراز بود.

نوله که در 22 می 37 ساله شد، فصلی را پشت سر می‌گذارد که در آن نه عنوانی کسب کرده و نه به فینال رسیده‌است. این اولین بار نیست که صرب مجبور به عقب‌نشینی زودهنگام در یکی از رشته‌ها می‌شود. آخرین بار این اتفاق در مسابقات آزاد آمریکا 2019 رخ داد که او در مرحله یک شانزدهم نهایی توسط استن واورینکا متوقف شد.

رود بدون بازی وارد نیمه نهایی شد

کناره‌گیری جوکوویچ به این معنی است که رود ، فینالیست تورنمنت سال گذشته که از بالکان شکست خورد، مستقیماً به نیمه نهایی خواهد رفت.

Pooria
5 ژوئن 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *