فوری: احضار نکونام و پنج استقلالی به کمیته انضباطی

سایت فدراسیون فوتبال از احضار نکونام و پنج استقلالی به کمیته انضباطی خبر داد. نوازی، هاشمی‌نسب، حسینی، چشمی و رضاوند نام‌های دیگر هستند.

احضار نکونام و پنج استقلالی به کمیته انضباطی

به گزارش “ورزشی“، همانطور که مشخص بود، مصاحبه‌های جنجالی پس از توقف برابر نساجی، برای استقلالی‌ها جنجال‌آفرین شد. اکنون سه بازیکن این تیم در کنار سه عضو کادرفنی برای پاره‌ای از توضیحات به کمیته انضباطی احضار شده‌اند. آبی‌های روزهای سختی را می‌گذرانند. حالا این وضعیت ممکن است برایشان گران هم تمام شود.

پس از تساوی استقلال مقابل نساجی و پیروزی دراماتیک پرسپولیس در استادیوم آزادی مقابل استقلال خوزستان، این تیم صدر جدول را به رقیب باخت. تا تیم جواد نکونام پس از هفته‌های متوالی حضور در رتبه اول، و فقط دو هفته تا پایان رقابت‌ها، جایش را به قرمزها داد.

جنجالی در پایان بازی با نساجی

جنجالی در پایان بازی با نساجی

در انتهای دیدار با نساجی، بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال به شدت نسبت به قضاوت بیژن حیدری داور مسابقه اعتراض کدند. علت اصلی اعتراضات، تصمیم داور مبنی بر عدم اعلام خطای پنالتی به روی آرش رضاوند بود. آنها داور را مقصر از دست‌رفتن صدر و احتمالا قهرمانی می‌دانند. اتفاقی که با تعمدی خواندن این اشتباه همراه شد.

نکونام ضمن انتقاد از مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: هر کاری می‌کنند تیم من قهرمان نشود. قضاوت بازی ما یک طرف و قضاوت بازی رقیب‌مان طرف دیگر. ببینید چه اتفاقی افتاد. ببینید چطور بازیکن حریف را اخراج کردند. چطور برایشان پنالتی گرفتند. یک روزی یک نفر حرف درستی زد. اینکه یک جام برای یک تیم است و یک جام برای تیم‌های دیگر. ما برای جام شرافت، پاکی و مردانگی می‌جنگیم و در لیگی که ما می‌جنگیم، برنده هستیم. آن یکی جام مبارک آن تیم دیگر باشد کسانی که آن تیم را دوست دارند! اصلا به اتاق یکی از مسئولین سازمان لیگ می‌روید، می‌بینید عکس پرسپولیس را جلوی کمدش گذاشته است!

اعتراض بازیکنان استقلال به داوری بازی

سیدحسین حسینی بعد از بازی گفت: بالاخره کار را برایشان درمی‌آورند! از اول فصل هم اینها را گفته‌ایم. فکر می‌کنم داوران 20 امتیاز به آنها دادند. هر چقدر تلاش کرده‌ایم بیهوده بود. مطمئن باشید در دو هفته باقیمانده هم کار را برایشان درمی‌آورند تا آنها قهرمان شوند.

روزبه چشمی نیز در اعتراض گفت: رک می‌گویم، امسال سیاه‌ترین فصل داوری بود. من اسم می‌آورم و با قاطعیت می‌گویم، آقای بیژن حیدری، شما صحنه را دیدید و پنالتی نگرفتید. شما قطعا صحنه را دیدید!

رضاوند، نوازی و هاشمی‌نسب نیز صحبت‌های مشابهی مطرح کردند. اعضای تیم استقلال در میکسدزون استادیوم وطنی قائمشهر به قضاوت کوپال ناظمی در مسابقه استقلال خوزستان و پرسپولیس نیز اشاره کردند. آن‌ها اعتقاد داشتند که داور تعمدا بازی را برای رقیب درآورده‌است. تا آنها به صدر جدول صعود کنند و قهرمان شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *