فوری: اوسمار از ایران رفت

سرمربی موفق پرسپولیس پس از کسب قهرمانی لیگ برتر تصمیم به ترک ایران گرفت. بنابراین اوسمار از ایران رفت. اما دلیل خروج او چیست؟

اوسمار امشب از ایران می‌رود

به گزارش وب سایت “ورزشی“، اوسمار ویرا که پس از هدایت پرسپولیس شرایط خوبی در این تیم ایجاد کرد. او با عملکرد موفقش، دوباره قهرمانی لیگ را برای پرسپولیس به ارمغان آورد. حالا برای استراحت و دوری از فشارهای فوتبالی ایران، تصمیم به ترک تهران و سفر به برزیل گرفته‌است.

سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از یک سال و نیم فعالیت در کنار یحیی گل‌محمدی به‌عنوان دستیار، به عنوان سرمربی اول تیم معرفی شد. در پایان او توانست این تیم را به قهرمانی در لیگ برتر برساند. حالا بدون تمدید قرارداد پرسپولیس و ایران را ترک کرده‌است.

اوسمار امروز در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد. او با وجود تسویه حساب کامل مطالبات خود، تمدید قراردادش را انجام نداد. اکنون ساعت 23 شب گذشته (یکشنبه) تهران را به مقصد برزیل ترک کرد.

تمدید قرار داد با اوسمار؟ 10 روز صبر کنید

تمدید قرار داد با اوسمار؟ 10 روز صبر کنید

سرمربی برزیلی موفق پرسپولیس که از نزدیکان خود در این تیم و ایران هم خداحافظی کرده‌است. حالا او فعلا به درخواست این باشگاه برای تمدید قراردادش پاسخی نداده‌است. حالا بدون اینکه به طور قطعی حضورش در جمع سرخ‌پوشان برای فصل بعد مشخص شود، ایران را ترک می‌کند.

اوسمار ویرا اعلام کرده نهایتا تا یک هفته الی 10 روز آینده، پاسخ خود را اعلام می‌کند. شاید هم تمدید قراردادش انجام شود. اما فعلا هیچ‌چیز در این مورد قطعی نیست. بنابراین ممکن است او به دلیل شرایط خانوادگی، ادامه‌ی کار را جای دیگری دنبال کند.

تمدید قراردادش اوسمار با باشگاه پرسپولیس تنها موضوع مهم برای هواداران این باشگاه پس از قهرمانی بوده‌است. موضوعی که همچنان مشخص نیست. بنابراین هواداران باید 10 روز صبر کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *