لیست نقل انتقالات بارسلونا در 2023 ، باشگاه اسپانیایی بارسلونا یکی از مطرح ترین و پرطرفدارترین باشگاه های فوتبال دنیا است. رئال و بارسا همیشه به دنبال بازیکنان بزرگ و ستاره بودند. اما چند سالی است که به دلیل مسائل مالی در لالیگا این تیم ها بیشتر به دنبال بازیکنانی با قیمت مناسب تر و در عین حال تکنیکی تر هستند.

لیست خرید بارسلونا برای فصل 2022-2023

برای فصل 23-2022 لیست خرید بازیکنان جدید بارسلونا اعلام شده است. این تیم که زیر نظر ژاوی هدایت می شود و یک فصل هیجان انگیز و حساسی را سپری می کند. ژاوی که چند روز پیش توانست جام سوپر کاپ اسپانیا را بدست بیاورد. البته او می داند که باید به دنبال جام لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا باشد. در ادامه لیست نقل انتقالات بارسلونا در 2023 را مشاهده خواهید کرد که چه بازیکنانی از این تیم خارج و چه فوتبالیست هایی به این تیم ورود پیدا می کنند.

لیست خروج بارسلونا برای فصل 2022

لیست خروج بارسلونا برای فصل 2022

با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات زمستانی 2023 ، چندین بازیکن بارسلونا بدون هیچ مشکلی می توانند به طور قانونی از باشگاه جدا شده و به مذاکره با باشگاه های دیگر فکر کنند.

سرخیو بوسکتس:

ظاهرا بارسلونا دیگر به دنبال تمدید قرارداد با کاپیتان تیمش نیست. البته ژاوی دوست دارد که بوسکتس در تیمش باقی بماند. اما این بازیکن تصمیم به جدایی گرفته و احتمال زیاد در تابستان به اینتر میامی آمریکا می رود. البته شایعاتی نیز منتشر شده که سرخیو در زمستان از بارسا جدا می شود که فعلا بعید به نظر می رسد.

سرجی روبرتو:

سرجی علاقه دارد که در باشگاه بارسلونا باقی بماند. ژاوی سرمربی باشگاه به او اعتماد زیادی دارد. البته تا به اینجا نیز در ترکیب بارسلون ثابت نمانده است و نتوانست به خوبی بازی کند. البته وضعیت و فرم بازی روبرتو در ادامه فصل لالیگا در تصمیم نهایی باشگاه برای تمدید قرارداد با او تعیین کننده می باشد.

مارکوس آلونسو:

آلونسو مدافع چپ سابق باشگاه چلسی انگلیس که در تابستان قبل با یک قرارداد یک ساله به باشگاه بارسلونا پیوست. به دلیل مشکلات مالی بارسا او به مدت کوتاه قرارداد بست. البته هردو طرف مایل هستند که تمدید قرارداد انجام گیرد، شاید قبل از اتمام فصل اتفاق رخ دهد.

ممفیس دیپای:

این بازیکن و ستاره هلندی که دیگر نمی خواهد در باشگاه بارسلونا باقی بماند و علاقه مند است که تا پایان فصل صبر کند. در پایان فصل به صورت بازیکن آزاد راهی باشگاهی دیگر شود.

هکتور بیرین:

این بازیکن تیم بارسلونا که در تابستان با یک قرارداد 1 ساله به باشگاه بارسلونا پیوست. هکتور اگر در ادامه فصل بازی خوبی از خودش نمایش دهد می تواند از باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد داشته باشد.

اینیاکی پنیا:

پنیا که جزو بازیکنی است که ذخیره مارک آندره تراشتگن در بارسلونا به حساب می آید و برای تمدید قرارداد تا سال 2026 به توافق رسیده است. احتمالا به زودی قرارداد خودش را تمدید می کند.

آرنائو تناس:

دروازه بان تیم بارسلونا نیز مورد علاقه سرمربی است و تمایل هردو طرف به تمدید قرارداد است. احتمالا شاهد تمدید قرارداد این بازیکن نیز باشیم.

 

لیست نقل انتقالات بارسلونا در 2023

بازیکنان جدید بارسلونا که احتمال بسیار زیاد در فصل 2023 با این تیم قرارداد می بندند شامل:

یانیک کاراسکو

یانیک کاراسکو

باشگاه بارسلونا برای جذب یانیک کاراسکو تلاش زیادی می کند. بارسلونا که به ستاره اتلتیکو مادرید گفت خرید تو قطعی می باشد. این بازیکن با 20 میلیون یورو می تواند از اتلتیکو جدا شود. بارسا امیدوار است که این بازیکن را با ممفیس دیپای معاوضه کند ولی موفق نشده است. احتمالا در تابستان سال آینده یانیک به بارسلونا می آید.

حکیم زیاش

حکیم زیاش

حکیم زیاش که در باشگاه چلسی عملکرد درخشانی نداشت. کار برای ادامه فصل نیز سخت تر شده است. بازیکن مراکشی که از ابتدای فصل تنها 5 بازی در ترکیب اصلی چلسی قرار گرفت. از این موضوع نیز کاملا ناراحت است. حالا به فکر ترک چلسی و حضور در باشگاه بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 2023 است. حتی خبرهایی منتشر شد که زیاش یک پیغام به بارسا داد تا در ماه ژانویه و قبل از بسته شدن پنجره زمستانی او را جذب کند.

یورگن لوکادیا:

مهاجم سابق پرسپولیس نیز به احتمال زیاد بعد از جدایی ممفیس دپای در بارسلونا قرار خواهد گرفت. البته در یک لیست کامل در کنار این مهاجم هلندی بازیکنان دیگری نیز دیده می شوند. بازیکنانی نظیر روبرتو فیرمینیو، بلوتی، الیویه ژیرو، الکسیس سانچز، انر والنسیا و … مطرح شده است.

روبن نوس، جانشین احتمالی بوسکتس:

رومن نوس بازیکن فوق العاده ولور همپتون نیز احتمالا جای بوسکتس را خواهد گرفت. بوسکتس برای همیشه نمی تواند در بارسلونا توپ بزند و صحبت هایی نیز در این زمینه شده تا یک جایگزین مناسب برای او انتخاب شود. البته فرنکی دی یونگ می تواند در پست او بازی کند اما باشگاه بارسلونا فقط با یک بازیکن اینکار را انجام نخواهد داد. باید ببینیم که ژاوی چه تصمیمی خواهد گرفت.

برناردو سیلوا و هالند:

بارسلونا به دلیل مسائل مالی 80 میلیون یورو برای برناردو سلوا پرداخت نمی کند. این موضوع نیز کاملا قطعی است. اما درباره هالند باید عملکرد او را در منچستر سیتی زیر نظر بگیرد. در حال حاضر بارسلونا با لواندوفسکی بهترین عملکرد را در خط حمله دارد.

 

بازنشستگی پیکه:

البته فعلا جرارد پیکه در باشگاه بارسلونا باقی می ماند. اما اگر او بخواهد بازنشسته شود باید تصمیم شخصی خودش را بگیرد. احتمال اینکه حتی در آینده رئیس بارسلونا نیز شود زیاد است.

لیست نقل انتقالات بارسلونا

 

بازیکنان جدید بارسلونا 2023

در این بخش خرید جدید بارسلونا ۲۰۲۳ را خدمتتان ارائه نموده ایم. بر اساس گزارشات موندو دپورتیوو ، تیم بارسلونا در تابستان امسال پنج بازیکن را به ترکیب خودش افزوده است. در واقع این جزو آخرین خرید های احتمالی بارسلونا در تابستان 2023 بوده اند که توسط ژائو کانسلو و ژائو فلیکس انجام شد. در روز آخر آنسو فاتی ، اریک گارسیا ، عبده و لنگله نیز تیم را ترک کردند و حالا لیست بارسلونا تنها 19 بازیکن دارد!

بازیکنان جدید بارسلونا 2023

این ورودی و خروجی ها باعث شد تا در نهایت لیست تیم کوتاه شود و در 30 سال گذشته بی سابقه باشد. از فصل 1993/94 چنین اتفاقی رخ نداد. ژاوی باید در چهار تورنمنت به رقابت بپردازد و نیاز به مراقبت ویژه از این بازیکنان حسابی احساس می شود. یکی از دلایل این وضعیت مشکلات فیرپلی مالی بود. اما از طرفی ژاوی می تواند برای جبران روی لاماسیا حساب کند و لامینه یامال و فرمین لوپز را نیز در اختیار خواهد داشت. بازیکنان کم هستند اما کیفیت زیادی برای رقابت وجود خواهد داشت.

لیست خرید بارسلونا برای فصل 2023

ورودی های بارسلونا در پنجره تابستانی 2023/24

بازیکن سن از باشگاه.. قیمت -م.یورو
اوریول رومئو 31 خیرونا

3.4

الکای گوندوغان 32 منچسترسیتی رایگان
اینیگو مارتینز 32 اتلتیک بیلبائو رایگان
ژائو کانسلو 29 منچسترسیتی قرضی
ژائو فلیکس 23 اتلتیکو مادرید قرضی
هزینه: 3.4 میلیون یورو
ارزش واقعی در بازار: 232 میلیون یورو

خروجی های بارسلونا در پنجره تابستانی 2023/24

بازیکن سن به باشگاه.. قیمت م.یورو
عثمان دمبله 26 پاری سن ژرمن 50
آنتوان گریزمان 32 اتلتیکو مادرید 20
فرانک کسیه 26 الاهلی 12.5
نیکو گونزالس 21 پورتو 8.4
عبدالصمد ازلزولی 21 رئال بتیس 7.5
ترینکائو 23 اسپورتینگ 7
بوسکتس 35 اینترمیامی رایگان
جوردی آلبا 34 اینترمیامی رایگان
ساموئل اومتیتی 29 لیل رایگان
الکس کویادو 24 بتیس الخدود رایگان
آنسو فاتی 20 برایتون قرضی
اریک گارسیا 22 خیرونا قرضی
کلمنت لنگله 28 استون ویلا قرضی
سرجینیو دست 22 آیندهوون قرضی
جولیان آرائوخو 21 لاس پالماس قرضی
پابلو توره 20 خیرونا قرضی
چادی ریاد 20 رئال بتیس قرضی
استانیس پدرولا 19 سمپدوریا قرضی
الکس واله 19 لوانته قرضی
درآمد: 105 میلیون یورو
ارزش واقعی در بازار: 240 میلیون یورو

لیست خرید بازیکنان جدید بارسلونا

تراز مالی:

ورودی / خروجی
درآمد: 97 میلیون یورو
خرج: 3.4 میلیون یورو
تراز: 94.5+

لیست خرید بازیکنان جدید بارسلونا

پس با این لیست به خوبی آشنا شده اید و می دانید که بارسلون در این فصل رقابت های سختی را در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا و کوپا دل ری دارد. بنابراین به حفظ بازیکنان خودش و خرید چند بازیکن بسنده کرده است و لیست خروجش نیز بسیار زیاد بود.

لیست نقل انتقالات بارسلونا

لیست نقل انتقالات بارسلونا

به پایان مقاله مرتبط با لیست خرید بارسلونا برای فصل 2022-2023 و بازیکنان خروجی این باشگاه کاتالانی رسیده ایم. شما درباره بازیکنان جدید بارسا چی فکر می کنید؟ خوشحال می شویم که نظرات خود را برای ما در سایت ورزشی درج کنید.

 

در ادامه می توانید ببینید:

بارسلونا در فینال های لیگ قهرمانان اروپا

mohamadnd
24 سپتامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *