ماجرای اعتراض بیرانوند به کمک داور (عکس)

استقلال خوزستان، گل سوم را به شکل غافلگیرکننده به پرسپولیس زد. ماجرای اعتراض بیرانوند به کمک داور نیز بخاطر نحوه‌ی دریافت گل بود.

ماجرای اعتراض بیرانوند به کمک داور

به گزارش وب سایت “ورزشی“، گل سوم استقلال خوزستان حتی کارگردان تلویزیون را غافل کرد. فقط لحظه‌ی ضربه سر جواد آقایی‌پور و مهیا کردن موقعیت تک به تک برابر علیرضا بیرانوند توسط علیرضا کاظمی در تلویزیون دیده شود.  بینندگان روی صحنه‌ی تکرار گل متوجه دریافت آن توسط تیم‌شان شدند.

اما پس از دریافت گل سوم در لحظات پایانی نیمه اول تمامی بازیکنان و اعضای پرسپولیس به سوی کمک داور بازی رفتند. حتی این اعتراض بعد از سوت پایان نیمه و در مسیر رختکن نیز ادامه پیداکرد.

ماجرا از این قرار بود که لحظاتی پیقبلش از گل سوم استقلال خوزستان، پرسپولیس صاحب یک موقعیت روی دروازه حریف توسط شوت عبدالکریم شد. اما فرزین گروسیان آن را به بیرون فرستاد. در این لحظه داور بازی اول به نشانه کرنر برای پرسپولیس در سوت خود دمید و تمامی نفرات سرخپوش برای جبران گل‌های خورده به سمت محوطه جریمه تیم حریف رفتند. اما ناگهان کمک داور بازی آفساید عیسی آل کثیر را در این صحنه (آفساید به درستی اعلام شد) را اعلام کرد. به همین خاطر تصمیم داور از کرنر برگشت.

سوءاستفاده یا زرنگی تیم استقلال؟

سوءاستفاده یا زرنگی تیم استقلال؟

فرزین گروسیان نیز از این بی‌هم‌ریختگی اوضاع و آشفتگی بازیکنان پرسپولیس استفاده لازم را برد. او سریعا با یک ضربه بلند بازی را شروع کرد. در ادامه نیز ضربه سر آقایی پور و گل تک به تک کاظمی شکل گرفت.

این تغییر تصمیم ناگهانی و در نهایت شروع بازی و دریافت گل، آنها را به شدت عصبانی کرد. به همین خاطر آنها اعتراض تندی نسبت به داور بازی داشتند.

در تصویر صحنه‌ی اعتراض بیرانوند به کمک داور را می‌بینید. او با ناراحتی گلایه خود را با وی مطرح می‌کند و می‌گید: به فکر ما نیستید، چرا به فکر این هواداران نیستید. دارند سکته می‌کنند!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *