محکومیت شدید استقلال و پرسپولیس انجام شد

کمیته استیناف حکم خود علیه هواداران سرخابی را تایید کرد. محکومیت شدید استقلال و پرسپولیس انجام شد. این دو باشگاه نقره داغ شدند.

محکومیت شدید استقلال و پرسپولیس انجام شد

به گزارش ورزشی،  بعد از دربی پایتخت و مسابقه تیمهای پرسپولیس و استقلال، کمیته انضباطی هواداران این دو تیم را به محرومیت از حضور در چند جایگاه تیفوسی محکوم کرد. این محرومیتی بود که برای اولین بار رخ داد.

بر اساس این رای و محرومیت، جایگاه‌های مربوط به محل کرنر هر دو تیم از حضور در ورزشگاه برای دربی فصل آینده محروم شدند. علاوه بر این محرومیت، هر دو تیم استقلال و پرسپولیس باید جریمه‌ی مالی نیز پرداخت کنند.

با این وجود، دو باشگاه سرخابی این پرونده را در کمیته استیناف برای اعتراض و دادخواهی مطرح کردند. اما اکنون طبق گزارشات، این محکومیت به تایید نهایی رسیده‌است.

متن حکم استیناف

در رابطه با استیناف باشگاه‌های فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال نسبت به کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت هر دو باشگاه مذکور هر کدام به پنج میلیارد ریال جریمه نقدی و محرومیت از حضور در جایگاه های اختصاصی در بازی های رفت و برگشت لیگ برتر در فصل آینده در مقابل یکدیگر به دلیل پرتاب اشیاء به داخل زمین مسابقه و استفاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب در جریان مسابقه فوتبال از سری مسابقات لیگ برتر ( هفته بیستم ) کشور صادر گردیده‌است.

با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می‌گردد .رأی صادره قطعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *